אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עצוב ✔הליצן העצוב, אנשים ההפך ממה שהם משדרים שהם, איך לא לקנא באנשים שטוב להם? קנאה באנשים מוצלחים, אנשים עצובים שמשדרים שמחה, זוגיות רעה שמשדרת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
אושר, איך להיות מאושר באמת, מהו אושר אמיתי, הדרך אל האושר, עצוב, האושר תלוי רק בנו, האושר שלי, מה יגרום לך אושר, ליהנות מהדרך אל האושר, איך להיות בן אדם מאושר, לשחרר כדי להיות מאושר, האם אני מאושר, איך לעשות אותו מאושר, איך למגנט כסף אושר, מהו אדם מאושר, הקשר בין חוכמה לאושר, גורם לאושר, איך לגדל ילד רגוע ומאושר, איך להיות מאושר אחרי משבר, הדרכה אישית, מה גורם להיות מאושר תמיד, העקרונות בדרך אל האושר, אושר משמעותה בפילוסופיה, יותר מדי אושר, איך לגרום לבעלי להיות מאושר, איך להיות מאושר, אושר אינסופי, האושר בתרבויות שונות, השפעת אושר, איך להיות מאושרים, ספרים מומלצים לחיים מאושרים, חוסר אושר יומיומי, להיות מאושר בחלקי, גורמים לאושר, האושר נמצא בכל מקום, איזה המאושר השמח בחלקו, מאמן אישי, חיים מאושרים, רוצה לאהוב את עצמי ולהיות מאושר, משפטים חדשים ועושים אושר בגוף, אושר פנימי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הליצן העצוב, אנשים ההפך ממה שהם משדרים שהם, איך לא לקנא באנשים שטוב להם? קנאה באנשים מוצלחים, אנשים עצובים שמשדרים שמחה, זוגיות רעה שמשדרת זוגיות טובה, העלאת תמונות לפייסבוק, שיתוף תכנים בפייסבוק, להצטלם לפייסבוק
מה גורם לאנשים לשדר משהו הפוך ממה שהם מרגישים?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן מדבר על תופעה נפוצה שבה אנשים משדרים כלפי חוץ בדיוק את ההפך ממה שהם מרגישים בפנים. הוא מציין כי תופעה זו נראית במיוחד כאשר מדובר בתדמיות חברתיות, כמו בעולמות הרשתות החברתיות, שבהן אנשים לעיתים מנסים להציג תמונה שונה לגמרי מהמציאות האישית שלהם.

לדוגמה, אדם שאין לו כסף עשוי לנסות לשדר עושר על ידי לקיחת הלוואות ורכישת רכוש יקר, שאינו שלו באמת. אדם זה ישדר תחושת הצלחה כלפי חוץ, אך בפועל הוא נמצא במצוקה כלכלית. אליעד מציין גם את הדינמיקה של זוגות ברשתות החברתיות: זוגות שמעלים תמונות מרובות של אהבה ומחויבות, כדי להוכיח לעצמם ולעולם שהכל טוב, אך מאחורי הקלעים הם רבים ולא חווים את אותה אהבה שמוצגת בפני כולם.

האם כל מי שמשדר משהו הוא ההפך ממנו?

אליעד מציין כי לא תמיד כל אדם שמשדר משהו הוא ההפך ממנו. יש אנשים, לדוגמה, שמשדרים עושר למרות שהם מתלבשים בפשטות, או אדם שמצחיק את הסובלים או את הציבור, כדי להסתיר את מצבו הפנימי. הוא גם נותן את הדוגמה של אנשים מאוד רגועים שמאחורי תחושת הרוגע שלהם עשויים להסתיר כעסים פנימיים, או אנשים שמחייכים למרות שהם עצובים.

מה גורם לאנשים לשדר משהו הפוך ממה שהם מרגישים?

הצורך להחביא את הרגשות הפנימיים או לעיתים להמציא תדמית של הצלחה כדי לחפות על תחושות של דיכאון, בדידות או כישלון. זהו סוג של "הצגת פנים" שמיועדת לא רק לציבור אלא גם כדי לשדר תחושות שונות לאדם עצמו, כמו בתחושת חוסר ביטחון עצמי.

איך לא לקנא באנשים על פי מה שהם משדרים?

אליעד מציין את החשיבות בהבנה שבמקרים רבים מה שאנשים משדרים אינו בהכרח משקף את מה שהם באמת מרגישים. קנאה שנובעת רק מהתדמית החיצונית של מישהו עשויה להיות שגויה, שכן פעמים רבות מאחורי הדימוי הזה יש סיפור שונה לחלוטין. לכן, הוא ממליץ לפתח חשיבה ביקורתית ולהימנע מקנאה בשום פנים ואופן, שכן קשה לדעת באמת מה נמצא מאחורי כל דימוי.

לסיכום:

הרבה פעמים מה שאנשים משדרים לא תמיד תואם את מה שהם מרגישים. תדמיות חיצוניות כמו זוגיות מוצלחת או עושר עשויות להסתיר מציאות אחרת לגמרי, ולעיתים אנשים מראים פנים שמחות או רגועות כדי לכסות על תחושות של דיכאון או חוסר ביטחון פנימי. אליעד מדגיש שהקנאה היא לעיתים בלתי מבוססת, משום שהיא נבנית על תמונה חיצונית שיכולה להסתיר את האמת.
למה אנשים משדרים כלפי חוץ הפוך ממה שהם מרגישים בפנים?

אנשים רבים מקנאים באחרים שנראים מצליחים, מאושרים או בעלי זוגיות טובה, אך לעיתים קרובות התמונה שהם רואים אינה משקפת את המציאות האמיתית. הרבה פעמים אנשים משדרים כלפי חוץ בדיוק את ההפך ממה שהם מרגישים בפנים.

איך אנשים משתמשים בתדמית חיצונית כדי לכסות על המציאות?

- כסף ומעמד: אדם שאין לו כסף, יכול לקחת הלוואות, לרכוש רכוש יקר שאינו שלו באמת ולשדר כלפי חוץ עושר מדומה. בפועל, הוא חי במצוקה כלכלית.

- זוגיות בפייסבוק: זוגות שמעלים ללא הרף תמונות מחויכות ומלאות אהבה ברשתות החברתיות, פעמים רבות עושים זאת כדי להוכיח לעצמם ולעולם שהכל טוב, בעוד שבמציאות הם רבים ומרגישים חוסר ביטחון במערכת היחסים שלהם.

- בדידות ומעמד חברתי: אדם בודד עלול להעלות תמונות עם אנשים או לפרסם תוכן שמראה חיים חברתיים פעילים, רק כדי להרגיש שייך ולזכות באישור חברתי דרך לייקים ותגובות.

למה אנשים מחייכים כשהם עצובים?

תופעה נפוצה היא שאנשים שמרגישים רע מנסים לשדר חיוביות כלפי חוץ. דוגמה לכך היא אדם שנמצא בדיכאון, אך ברשתות החברתיות יפרסם תמונות מחויכות או סטטוסים מלאי אופטימיות. זה נובע מצורך לפצות על הרגשות השליליים ולהכניס את עצמם לדמות של אדם שמח ומאושר.

האם כל מי שמשדר משהו הוא ההפך ממנו?

לא תמיד. יש אנשים עשירים שמתלבשים בפשטות, וחכמים שמתנהגים בטיפשות לצורך הומור או אסטרטגיה. אך במקרים רבים אנשים דווקא משדרים את ההפך הגמור ממה שהם באמת:

- אנשים שמשדרים רוגע קיצוני, לפעמים מדחיקים כעסים פנימיים.

- אנשים שנראים כל הזמן שמחים, יכולים להיות אלו שהכי סובלים בפנים.

- אדם שמרגיש חסר ביטחון ינסה לפעמים לשדר כוחניות ולתקוף אחרים כדי להסתיר את חוסר הביטחון.

למה אסור לקנא באנשים על פי מה שהם משדרים?

קנאה מבוססת על תמונה חיצונית של אנשים, אך מאחורי הקלעים יכול להיות סיפור שונה לחלוטין. לכן, לקנא באדם בגלל מה שהוא משדר זו טעות, כי פעמים רבות התדמית החיצונית אינה תואמת את המציאות הפנימית.

לסיכום, כדאי להיות מודעים לכך שלא כל מה שאנשים משדרים משקף את האמת. במקום לקנא, מומלץ לפתח חשיבה ביקורתית ולשאול את עצמנו מה מסתתר מאחורי התדמית שאנשים מציגים.
מה אתה משדר? מה אני משדר? מה המראה שלך אומר עליך? איזה טיפוס אתה? מה הכסף שלך אומר עליך? תקשורת חברתית, זוגיות בפייסבוק, פוסטים בפייסבוק, להצטלם לפייסבוק, תמונות בפייסבוק, צורך להראות זוגיות, צורך לכתוב פוסט, לשדר זוגיות מוצלחת
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ... במצב זה, קל לו מאוד לראות את החסרונות גם במוצר שמוצע לו. אפילו אם למוצר יש יתרונות רבים, האדם העצוב ייטה לחשוב שהיתרונות האלו לא באמת רלוונטיים עבורו או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא. באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות? עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר ... נחמה באוכל, ולעומת זאת, יש אנשים שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה? מצד ... יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם ... מפורש: האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו? לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות חסרונות ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. ... משפיע על שכנוע לקוחות? מהי קנייה רגשית ואיך נמנעים ממנה? למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב? השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם ... כלומר, הוא רואה יותר חסרונות מאשר יתרונות. זה משפיע ישירות על הדרך שבה הוא שופט מוצרים והצעות רכישה. אדם עצוב נמצא במוד של שליליות - הוא ממוקד בחסרונות, וכך גם כאשר מציעים לו מוצר כלשהו, הוא עלול לראות רק את החסרונות שבו. אפילו אם המוצר הוא טוב ויש לו יתרונות משמעותיים, האדם העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר לא באמת יכול לעזור לי או לא באמת טוב לי. יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו ... המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, גם אם אין בכך היגיון אובייקטיבי. כלומר, במקרים רבים, דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך רצון לפרוק את הכעסים והעצבים שלו. זה מקשה על תהליך המכירה, משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים לשפר את מצבו. השפעת השמחה על תהליך הקנייה לעומת זאת, ... שחסר. כיצד עצבות יכולה דווקא להוביל לרכישה? עם זאת, לעיתים המצב עשוי להיות הפוך. ישנם מקרים שבהם דווקא לקוח עצוב יקנה יותר, כי הוא מחפש משהו להיאחז בו שייתן לו נחמה ויקל על סבלו. ניתן לראות זאת בדפוסי אכילה שונים של אנשים עצובים: ישנם אנשים שכאשר הם עצובים הם מאבדים את התיאבון, ואילו אחרים דווקא אוכלים יותר מתוך ניסיון למצוא נחמה באוכל. באופן דומה, יש אנשים שכאשר הם עצובים הם נמנעים מרכישות כי הם חווים כל דבר כשלילי, אך יש כאלה שמרוב עצבות מחפשים פתרונות מהירים ואחיזות כלשהן שיגרמו להם להרגיש טוב יותר, ולכן דווקא יקנו יותר. אדם עצוב שמרגיש צורך לברוח מהעצבות עשוי לקנות מוצר רק מתוך תקווה שהוא ישפר את הרגשתו, גם אם אין בכך היגיון ... בגישה של הלקוח בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. אם הלקוח נמצא במצב של עצבות עמוקה, מרגיש חסר ... - יהיה קשה מאוד למכור לו, כי הוא לא מחפש פתרונות אלא מתבצר בעצב שלו. מצד שני, אם הוא עצוב אבל מחפש דרך להיאחז במשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר - יהיה קל יותר למכור לו מוצר, כי הוא ... דעת רציונלי ולא על רגש בלבד. לסיכום האפשרות למכור ללקוח תלויה במצבו הרגשי ובאופן שבו הוא מגיב להצעה. אדם עצוב עשוי לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם ... להשיב על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל ... טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו. עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב שהחיים יותר רעים מאשר טובים עבורו ברגע הנתון שהוא עצוב הוא בעצם רואה במציאות יותר חסרונות מאשר יתרונות ואז מה שקורה הבן אדם בעצם נמצא ב - mode, במצב ... לי, זה לא באמת טוב לי. והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר ... שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע מהי השפעת מצב הרוח של המוכר על הצלחת המכירה? המוכר, בין אם שמח ובין אם עצוב, מתמודד עם חוויות רגשיות שונות שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על ... בין רגעים של שמחה ועצב, כל אחד מהם ממלא תפקיד חיוני בתהליך. כאשר המוכר עוסק במכירה, הוא גם קצת עצוב, כי הוא מזהה את החיסרון שהוא שואף למלא, אבל גם שמח כי הוא מאמין שהמכירה תביא לו תועלת שתשפר את מצבו. האם למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור? בהנחה שהמוכר לא מתפרץ על הלקוח, ניתן להבחין כי באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל ... נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר. איך משפיעה המוטיבציה על הצלחת המכירה? המוטיבציה של המוכר משפיעה ישירות ... הצלחת המכירה. כאשר המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת, הוא יתחייב יותר בתהליך וישקיע בו יותר מאמץ. לעיתים, מוכר עצוב יראה במכירה כפתרון למצבו הרגשי או הכלכלי, מה שיכול להניע אותו להשקיע יותר במכירה. מהו הקשר בין מצב הרוח ... כך הוא יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ולכן הוא עשוי להיות מוכן להשקיע בה יותר. גם אם המוכר נמצא במצב רוח רע, הוא עשוי לראות במכירה הזדמנות לשיפור ולהשקיע בה יותר. מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר? מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר כאשר הוא רואה במכירה הזדמנות לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע יותר בניסיון לשכנע את ... במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ. מסקנה לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם מציב אתגרים ויתרונות שונים בתהליך המכירה. מוכר שמח עשוי להתמודד עם התנגדויות בקלות רבה יותר, בעוד שמוכר עצוב עשוי להיות מוכן להשקיע יותר מאמץ במכירה מתוך תחושת צורך לשיפור מצבו. השפעת מצב רוח על מכירות מוטיבציה במכירה ... מצב רוח במכירה השפעת מצב הרוח של המוכר על המכירה כאשר בוחנים את השאלה האם למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור, חשוב להבין שלא מדובר על מצב שבו מוכר עצוב מתפרץ על הלקוח או שופך עליו מים בשל תסכולו. אלא ההנחה היא ששני המוכרים, בין אם הם שמחים או עצובים, מנסים למכור ללקוח בצורה נורמטיבית ומקצועית. השילוב בין שמחה לעצב בתהליך המכירה כל תהליך של מכירה, כמו כל פעולה אחרת, כולל בתוכו אלמנטים של שמחה ושל עצב. כל מוכר הוא גם קצת שמח וגם קצת עצוב, וזה נובע ממערכת הצרכים והתועלות שהוא מחפש להשיג דרך המכירה. המוכר לא היה מוכר את המוצר אילולא היה בכך ... שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר מאמץ. מוכר שמח מול מוכר עצוב - מי מוכר טוב יותר? באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת ... טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך נורא, וימשיך להתאמץ למכור. לעומת זאת, מוכר עצוב עלול לחוות כל קושי כמשבר ולהגיב בתחושה של חוסר תקווה. השפעת רמת המוטיבציה על הצלחת המכירה מצד שני, יש נקודה חשובה נוספת: הרצון של המוכר לסגור עסקה. לפעמים מוכר עצוב דווקא ירצה יותר למכור, כי הוא חש צורך לשפר את מצבו. כאשר אדם מרגיש שהוא נמצא במצב לא טוב, הוא עשוי להשקיע יותר מאמץ מתוך תקווה שהמכירה תשפר את חייו. מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר? קיימת אפשרות שמוכר עצוב דווקא ימכור טוב יותר, משום שהוא יראה במכירה כמוצא מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן ... ישנם מוכרים שמחים שיגידו לעצמם שאין להם צורך לדחוף את הלקוח לכיוון הקנייה, ולכן עשויים למכור פחות. השוואה ללקוחות עצובים ושמחים נושא דומה ניתן לראות גם אצל לקוחות: לקוח עצוב יכול להיות כזה שיאמר אני לא צריך את המוצר הזה, שום דבר לא ישפר את מצבי ולא יקנה. אבל יכול להיות לקוח אחר, שגם הוא עצוב, שיחשוב אולי המוצר הזה ישנה את חיי ולכן ירצה לרכוש אותו. באופן דומה, מוכרים עצובים יכולים להיות כאלה שמתייאשים מהר, אבל גם כאלה שנאחזים במכירה כדי לנסות לשפר את מצבם. מסקנה אין תשובה חד משמעית לשאלה מי מוכר טוב יותר - מוכר שמח או מוכר עצוב. מצד אחד, מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל ... להצלחה עסקית פסיכולוגיה של מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב לשאלה הבאה והיא למי יותר קל למכור למוכר עצוב או למוכר שמח או במילים אחרות איך משפיע מצב הרוח של המוכר על המכירה שלו ללקוח. אז ברור לצורך העניין שאם יש מוכר עצוב שברגע שלקוח יגיע אליו הוא יתחיל להאשים את הלקוח בבעיות שלו וישפוך מים על הלקוח כי הוא עצבני אז ... שהמכירה כנראה לא תצא לפועל אז כמובן שלא מדובר על זה אבל בהנחה ששניהם ינסו למכור המוכר השמח והמוכר העצוב, יש לדוגמה מלא סטנדאפיסטים שהם עולים לבמה ומאוד שמחים אבל בתוך תוכם הם עצובים כי אי אפשר להיות שמח כל יום מחדש. בין כך ובין כך המוכר בהנחה שהוא יעמיד פנים כלפי חוץ ... פעולה אחרת יש בו תמיד גם שמחה וגם עצב, כל בן אדם שמוכר לכם מוצר הוא גם שמח וגם עצוב מחויב שהוא קצת שמח קצת עצוב. בא נסביר למה המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי הוא חושב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע, לקוח קונה ... להשיג תועלת, מי שאין לו חיסרון איך הוא ישיג תועלת? ולכן כל תהליך של מכירה המוכר חייב להיות קצת עצוב ברמה הרגשית שזה בעצם מה שמניע אותו למכור כי הוא חושב שהלקוח ימלא לו את החיסרון שלו. יחד עם ... מרגיש רע, מהצד שהוא ממוקד ביתרון שהוא הולך לקבל מהלקוח הוא מרגיש טוב בכל מקרה הוא גם שמח וגם עצוב תמיד. ואף על פי כן באופן יחסי וכפי שאמרתי קודם זה נכון בכל תחום כל פעולה שהבן אדם עושה הוא גם קצת עצוב כי אחרת הוא לא היה עושה את הפעולה כי אם הכל מושלם למה אתה צריך לעשות פעולה ומצד שני ... יש יותר סיכוי שהוא ימכור, עכשיו זה עובד ככה מי יחשוב שיותר קל למכור ללקוח מוכר שמח או מוכר עצוב? התשובה היא שכנראה שמוכר שמח. למה? כי שמחה באופן כללי נובעת מכך שבן אדם רואה את הטוב שיש בכל ... יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו כקשה כי אם הוא היה כל כך אופטימי ורואה את הכל כטוב למה הוא בכלל עצוב והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם את תהליך המכירה כקל. יחד עם זאת ... את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר שעצוב, מוכר שמח או מוכר עצוב. והנושא הוא פשוט מהיבט מסוים מוכר שהוא עצוב אין לו מצב רוח לכלום הוא מיואש מהכל הוא אומר מה ...
שמחה או עצב, מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, איך לא להיות עצוב? איך להיות שמח? איך לא לפחד מהפחד? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך לשמוח גם כשעצוב? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס על הכעס?
שמחה או עצב, מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, איך לא להיות עצוב? איך להיות שמח? איך לא לפחד מהפחד? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך לשמוח גם כשעצוב? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס על הכעס? למה הרצון להיות שמח דווקא גורם לך להיות עצוב? אחד הדברים המרכזיים שאליעד כהן מדבר עליהם הוא הרעיון שדווקא הרצון להיות שמח כל הזמן הוא הסיבה לכך שהאדם הופך לעיתים קרובות לעצוב. הוא מסביר כי כאשר האדם מתעקש וחושב לעצמו אני חייב להיות שמח, הוא למעשה מעלה את הסיכוי לחוות עצבות. הסיבה לכך היא פשוטה: במציאות היומיומית, האדם חווה מגוון של רגשות, לפעמים הוא שמח ולפעמים עצוב. לא תמיד הדברים מסתדרים לפי רצונו של האדם, ולכן הדרישה או הציפייה שתמיד תהיה שמחה, יוצרת באופן פרדוקסלי דווקא ... מה שהוא רוצה למה שקורה בפועל. לעומת זאת, כאשר האדם מחליט לעצמו שלא אכפת לי אם אני שמח או עצוב, דווקא אז עולה הסיכוי שהוא יחווה יותר שמחה. אליעד מסביר שכאשר האדם אינו מתעקש על הרגש שהוא צריך להרגיש, ... אם אני מרגיש רע?, ההרגשה עצמה נחלשת באופן אוטומטי, ותחושת הרוגע והשמחה חוזרת אליו מהר יותר. לדוגמה, אם האדם עצוב ואומר לעצמו אסור לי להיות עצוב, הוא ירגיש רע כפליים: פעם אחת כי הוא עצוב, ופעם שנייה כי הוא כועס על עצמו על כך שהוא עצוב. אך אם האדם מוכן לקבל את העצב כחלק מהחיים, תחושת הכאב פוחתת משמעותית. האם אפשר להיות רגוע תמיד? בסיכום ... את חשיבות הקבלה והוויתור על ההתנגדות הפנימית לרגשות שליליים, דבר המוביל לשמחה ולרוגע אמיתיים ויציבים יותר. איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מהפחד? איך להרגיש טוב כשמרגישים רע? איך לא לכעוס על הכעס? למה הרצון לשמוח גורם לעצב? איך לשמוח כשעצוב?
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח מהם ... הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, ... הנכון בין אווירה חיובית לשלילית במכירה? כיצד להתאים את שיחת המכירה למצב הרוח של הלקוח? האם ניתן למכור ללקוח עצוב? מהם היתרונות בשיחה על קשיים משותפים? האם כדאי ליצור אווירה לא נעימה במכירה? כיצד ליצור אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית ... עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות לפצות את עצמו ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח ... יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה להתנחם במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר ...
להירגע, איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? איך לא להרגיש רע? הלחץ מהלחץ, הפחד מהפחד, החרדה מהחרדה, הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון
להירגע, איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? איך לא להרגיש רע? הלחץ מהלחץ, הפחד מהפחד, החרדה מהחרדה, הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון
... הפחד מהפחד, החרדה מהחרדה, הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? אם רוצים להירגע ולא להיות בלחץ, חשוב להבין תחילה ... לחץ? אליעד כהן מציע פתרון פשוט: להפסיק להילחם ברגשות. אם אתה מרגיש לחץ, אז תרגיש לחץ. אם אתה מרגיש עצוב, אז תרגיש עצוב. כל זמן שאין נזק אמיתי למצב הרגשי הזה, אין שום סיבה להילחם בו. מה שחשוב להבין הוא שלא חייבים ... הוא טוען שתחושת חופש פנימית מגיעה לאדם כאשר הוא מפסיק לפחד מהרגשות השליליים שלו. אם מותר לאדם להיות כעוס, עצוב או חרד, הוא יכול לחוות את הרגשות הללו מבלי לפחד מהם. במקום להתנגד להם, יש פשוט להרגיש את מה ...
רגשות רעים, איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא להרגיש רע מרגשות רעים? איך לא לפחד מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים
רגשות רעים, איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא להרגיש רע מרגשות רעים? איך לא לפחד מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים
... מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים איך להתמודד עם רגשות רעים בלי לפחד מהם? אליעד כהן מסביר ... מעבר לבעיה המקורית. אם אדם יידע כיצד לא לכעוס מכך שהוא כועס, לא לפחד מכך שהוא מפחד, ולא להיות עצוב מכך שהוא עצוב, הוא יפחית משמעותית את הסבל שלו. למה אי אפשר לחיות בלי רגשות רעים? אליעד מסביר שלא ניתן לחיות חיים ...
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת למה אנשים מרגישים עצובים ביום ההולדת? ישנה תופעה נפוצה שאנשים רבים מרגישים עצובים דווקא ביום ההולדת שלהם, ובשיחה של אליעד כהן ניתן להבין את המניעים וההסברים העמוקים לכך. בתחילה עולה שאלה בסיסית: ... ברורה לכך? האם העצב ביום הולדת נובע מחוסר באנשים לחגוג איתם? אליעד מציג את האפשרות הראשונה - יש אנשים עצובים כי אין להם עם מי לחגוג את היום הזה. אך הוא בודק ומבהיר את הנושא לעומק על ידי שלוש נקודות של סיבתיות: האם קיימים אנשים עצובים למרות שיש להם עם מי לחגוג? התשובה היא כן. כלומר, החוסר בחגיגה אינו בהכרח הסיבה. האם האנשים שאין להם עם מי לחגוג עצובים בהכרח? לא, לא כולם עצובים. אם הסיבה לכך שעצובים היא כי אין עם מי לחגוג, אז למה האדם לא עצוב בכל יום שבו הוא בודד? למה דווקא ביום ההולדת? המסקנה היא שחוסר באנשים לחגוג איתם אינו סיבה מחייבת לעצב ... האם הפחד מהזדקנות הוא שגורם לעצבות ביום הולדת? אליעד מציע הסבר נוסף - פחד מהזדקנות. הוא מסביר שאנשים לעיתים עצובים כי יום ההולדת מסמל עבורם שהם הזדקנו בשנה, והם לא רוצים להזדקן, לא רוצים להרגיש זקנים. אבל גם כאן הוא מעמיד את הסיבה לבדיקה: אם אכן הסיבה היא הפחד להזדקן, מדוע הם לא עצובים בכל רגע ורגע שמזכיר להם את ההזדקנות? הרי אדם יכול להרגיש את הפחד הזה בכל יום ולא רק ביום ... החיים וההתמודדות עם משמעות הזמן החולף והמוות המתקרב, שגורמים לאנשים להרגיש עצבות וחשבון נפש עמוק ביום ההולדת שלהם. למה עצובים ביום הולדת? תסמונת יום הולדת חשבון נפש ביום הולדת דיכאון של יום הולדת למה אני מרגיש לבד ביום ההולדת? ...
הדחקה רגשית, איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב?
הדחקה רגשית, איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב?
... בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב? איך לדעת למה אני מרגיש רע כשאני לא מוצא את הסיבה? אנשים רבים חווים מצבים שבהם הם מרגישים רע, עצובים, מתוסכלים, או אפילו מדוכאים, מבלי שהם מבינים באמת למה. הם מרגישים שאין סיבה ברורה לתחושות השליליות האלו. אליעד כהן ... סיבות למה רע לי, איך להבין למה אני מרגיש רע? חרדה בלי סיבה, פחד בלי סיבה, דיכאון בלי סיבה, עצוב בלי סיבה, ייאוש בלי סיבה, חוסר מצב רוח בלי סיבה, תחושה רעה בלי סיבה
כעס / עצבות - מתי אפשר לכעוס / להיות עצוב?
כעס / עצבות - מתי אפשר לכעוס / להיות עצוב? כידוע, הכעס והעצבות לא מועילים לאף אחד. ובדכ האדם מנסה להימנע מהם. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם באפשרותו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הליצן העצוב, אנשים ההפך ממה שהם משדרים שהם, איך לא לקנא באנשים שטוב להם? קנאה באנשים מוצלחים, אנשים עצובים שמשדרים שמחה, זוגיות רעה שמשדרת זוגיות טובה, העלאת תמונות לפייסבוק, שיתוף תכנים בפייסבוק, להצטלם לפייסבוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
אושר, הצלחה, אהבה וחיים טובים - הספר על: עצוב, הסוד של האושר, הדרך אל האושר, מהו אושר אמיתי, להיות אדם מאושר, איך להיות מאושר, אושר, איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

אושר ושקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להיות מאושר, עצוב, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הדרך אל האושר, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Happiness.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אושר, מאמן אישי אושר, להיות מאושר בנושאי עצוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Happiness.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 05_09_2025 השעה 23:18:33 - wesi13