אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עצוב ✔למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
אושר, איך להיות מאושר באמת, מהו אושר אמיתי, הדרך אל האושר, עצוב, לגעת באושר, להיות מאושר, כדי להיות מאושר, האם האושר מפסיק, היכן האושר שוכן, רדיפה אחר אושר, להיות מאושר בחלקי, בדרך אל האושר, אושר ביחס לעושר, סוד האושר, דימויים לרגעי אושר, רגעים של אושר, ספרים מומלצים לחיים מאושרים, שעת אושר, איך להיות מאושר, איך לגדל ילד רגוע ומאושר, הקשר בין חוכמה לאושר, תפילה לאושר, להנות מהדרך אל האושר, האושר שלי, אושר תכונה מולדת, אל תתלו אושרכם בדבר, איך להיות מאושר ושליו, מאושרים ללא סיבה, מאמר על מהות האושר, משפטים חדשים ועושים אושר בגוף, מה גורם להיות מאושר תמיד, איזה המאושר השמח בחלקו, אושר אמיתי, מאמן עסקי, לשחרר כדי להיות מאושר, המרדף לאושר, איך לגרום אושר במקום העבודה, רוב האנשים בעולם לא מאושרים, גורם לאושר, רוצה לאהוב את עצמי ולהיות מאושר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:11למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
מהי השפעת מצב הרוח של המוכר על הצלחת המכירה?

המוכר, בין אם שמח ובין אם עצוב, מתמודד עם חוויות רגשיות שונות שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על המוטיבציה של המוכר והיכולת שלו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

מהו תפקיד הרגש במכירה?

לכל תהליך מכירה יש אלמנטים של שמחה ועצב. המוכר מוכר את המוצר כי הוא רואה בכך יתרון, אך גם מתוך תחושת חיסרון שהוא שואף למלא. המוכר לא היה מנסה למכור אם היה מרגיש שלם לחלוטין. מצב הרוח של המוכר משתנה בין רגעים של שמחה ועצב, כל אחד מהם ממלא תפקיד חיוני בתהליך. כאשר המוכר עוסק במכירה, הוא גם קצת עצוב, כי הוא מזהה את החיסרון שהוא שואף למלא, אבל גם שמח כי הוא מאמין שהמכירה תביא לו תועלת שתשפר את מצבו.

האם למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור?

בהנחה שהמוכר לא מתפרץ על הלקוח, ניתן להבחין כי באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מהתמקדות בטוב שיש בכל דבר, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר.

איך משפיעה המוטיבציה על הצלחת המכירה?

המוטיבציה של המוכר משפיעה ישירות על הצלחת המכירה. כאשר המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת, הוא יתחייב יותר בתהליך וישקיע בו יותר מאמץ. לעיתים, מוכר עצוב יראה במכירה כפתרון למצבו הרגשי או הכלכלי, מה שיכול להניע אותו להשקיע יותר במכירה.

מהו הקשר בין מצב הרוח של המוכר למאמציו בשכנוע הלקוח?

ככל שמוכר מרגיש שהמכירה עשויה לשפר את מצבו, כך הוא יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ולכן הוא עשוי להיות מוכן להשקיע בה יותר. גם אם המוכר נמצא במצב רוח רע, הוא עשוי לראות במכירה הזדמנות לשיפור ולהשקיע בה יותר.

מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר?

מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר כאשר הוא רואה במכירה הזדמנות לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע יותר בניסיון לשכנע את הלקוח. תחושת הצורך במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ.

מסקנה

לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם מציב אתגרים ויתרונות שונים בתהליך המכירה. מוכר שמח עשוי להתמודד עם התנגדויות בקלות רבה יותר, בעוד שמוכר עצוב עשוי להיות מוכן להשקיע יותר מאמץ במכירה מתוך תחושת צורך לשיפור מצבו.
השפעת מצב הרוח של המוכר על המכירה

כאשר בוחנים את השאלה האם למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור, חשוב להבין שלא מדובר על מצב שבו מוכר עצוב מתפרץ על הלקוח או שופך עליו מים בשל תסכולו. אלא ההנחה היא ששני המוכרים, בין אם הם שמחים או עצובים, מנסים למכור ללקוח בצורה נורמטיבית ומקצועית.

השילוב בין שמחה לעצב בתהליך המכירה

כל תהליך של מכירה, כמו כל פעולה אחרת, כולל בתוכו אלמנטים של שמחה ושל עצב. כל מוכר הוא גם קצת שמח וגם קצת עצוב, וזה נובע ממערכת הצרכים והתועלות שהוא מחפש להשיג דרך המכירה. המוכר לא היה מוכר את המוצר אילולא היה בכך חיסרון שהוא רוצה למלא. מצד שני, כדי שיבצע את פעולת המכירה, עליו להאמין שהיא תביא לו תועלת, וזה אומר שהוא רואה בה גם ערך חיובי כלשהו.

הקשר בין חיסרון למוטיבציה למכור

אם המוכר היה מאושר לחלוטין ומרגיש שהכל מושלם, הוא לא היה מנסה למכור דבר. הרצון למכור נובע מהתחושה שיש חיסרון מסוים שניתן למלא דרך המכירה. מכירה היא פעולה שהמוכר מבצע כי הוא רוצה להרוויח ממנה - בין אם מבחינה כלכלית, רגשית או מקצועית. לכן, כל מוכר, באשר הוא, חייב להרגיש חיסרון מסוים שמניע אותו לפעול.

הצורך באופטימיות במכירה

יחד עם זאת, אם המוכר היה שרוי במצב של ייאוש מוחלט, כך שהוא לא רואה שום תקווה לשיפור במצבו, הוא גם לא היה מנסה למכור, שכן הוא לא היה מאמין שהמכירה תביא לו תועלת. המשמעות היא שבכל מכירה יש שילוב בין שמחה לבין עצב - העצב מייצג את החיסרון שגורם למוכר לרצות למכור, והשמחה היא האמונה שהמכירה תביא לו משהו טוב.

היכולת לשכנע לקוח תלויה במצב הרוח של המוכר

על מנת שהמכירה תתבצע, הלקוח צריך להיות משוכנע שהמוצר יעשה לו טוב יותר מרע. היכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה בכמה גורמים:
  • עד כמה המוכר מאמין במוצר שהוא מוכר.
  • עד כמה המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת.
  • עד כמה המוכר משקיע מאמץ לשכנע את הלקוח.
ההשקעה של המוכר במכירה תלויה במידת האמונה שלו שהמכירה אכן תשתלם לו. ככל שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר מאמץ.

מוכר שמח מול מוכר עצוב - מי מוכר טוב יותר?

באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מכך שאדם רואה את היתרונות שבמציאות, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שנמצא במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה קלילה יותר, יראה את היתרונות שבתהליך, ויהיה בעל גישה חיובית יותר. לעומתו, מוכר שנמצא במצב רוח ירוד עשוי לראות כל קושי כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר מהתהליך.

כיצד שמחה משפיעה על יכולת ההתמודדות עם קשיים?

כאשר מוכר נתקל בקושי במכירה, כמו התנגדות של לקוח, תגובתו תלויה בגישתו. מוכר עם מצב רוח טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך נורא, וימשיך להתאמץ למכור. לעומת זאת, מוכר עצוב עלול לחוות כל קושי כמשבר ולהגיב בתחושה של חוסר תקווה.

השפעת רמת המוטיבציה על הצלחת המכירה

מצד שני, יש נקודה חשובה נוספת: הרצון של המוכר לסגור עסקה. לפעמים מוכר עצוב דווקא ירצה יותר למכור, כי הוא חש צורך לשפר את מצבו. כאשר אדם מרגיש שהוא נמצא במצב לא טוב, הוא עשוי להשקיע יותר מאמץ מתוך תקווה שהמכירה תשפר את חייו.

מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר?

קיימת אפשרות שמוכר עצוב דווקא ימכור טוב יותר, משום שהוא יראה במכירה כמוצא מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן להשקיע יותר משאבים ומאמץ בניסיון לשכנע את הלקוח, משום שבעיניו ההצלחה במכירה היא קריטית לשיפור המצב הרגשי או הכלכלי שלו.

מוכר שמח עלול להיות אדיש למכירה

לעומת זאת, מוכר שמח עשוי להרגיש שהוא לא חייב להתאמץ מדי. אם הכל טוב מבחינתו, הוא עשוי לחשוב: "למה לי להתעקש? אני לא חייב את המכירה הזאת", מה שעלול להוביל לפחות השקעה במכירה. ישנם מוכרים שמחים שיגידו לעצמם שאין להם צורך לדחוף את הלקוח לכיוון הקנייה, ולכן עשויים למכור פחות.

השוואה ללקוחות עצובים ושמחים

נושא דומה ניתן לראות גם אצל לקוחות: לקוח עצוב יכול להיות כזה שיאמר "אני לא צריך את המוצר הזה, שום דבר לא ישפר את מצבי" ולא יקנה. אבל יכול להיות לקוח אחר, שגם הוא עצוב, שיחשוב "אולי המוצר הזה ישנה את חיי" ולכן ירצה לרכוש אותו. באופן דומה, מוכרים עצובים יכולים להיות כאלה שמתייאשים מהר, אבל גם כאלה שנאחזים במכירה כדי לנסות לשפר את מצבם.

מסקנה

אין תשובה חד משמעית לשאלה מי מוכר טוב יותר - מוכר שמח או מוכר עצוב. מצד אחד, מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל תלוי בהקשר הספציפי ובאופי של המוכר עצמו.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב לשאלה הבאה והיא למי יותר קל למכור למוכר עצוב או למוכר שמח או במילים אחרות איך משפיע מצב הרוח של המוכר על המכירה שלו ללקוח. אז ברור לצורך העניין שאם יש מוכר עצוב שברגע שלקוח יגיע אליו הוא יתחיל להאשים את הלקוח בבעיות שלו וישפוך מים על הלקוח כי הוא עצבני אז ברור שהמכירה כנראה לא תצא לפועל אז כמובן שלא מדובר על זה אבל בהנחה ששניהם ינסו למכור המוכר השמח והמוכר העצוב, יש לדוגמה מלא סטנדאפיסטים שהם עולים לבמה ומאוד שמחים אבל בתוך תוכם הם עצובים כי אי אפשר להיות שמח כל יום מחדש.

בין כך ובין כך המוכר בהנחה שהוא יעמיד פנים כלפי חוץ הוא יהיה שמח או להפך איך מצב הרוח של המוכר משפיע על המכירה אז קודם כל בגדול צריך לדעת שכל תהליך של מכירה כמו כל פעולה אחרת יש בו תמיד גם שמחה וגם עצב, כל בן אדם שמוכר לכם מוצר הוא גם שמח וגם עצוב מחויב שהוא קצת שמח קצת עצוב. בא נסביר למה המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי הוא חושב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע, לקוח קונה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע אבל גם המוכר מוכר את המוצר כי הוא חושב שלמכור את המוצר יעשה לו יותר טוב מרע.

אם המוכר היה מרגיש מושלם שלמות הכל מושלם הכל בסדר אין אפשרות לשיפור, אם המוכר היה מאושר ברמה כל כך גבוהה שאין אפשרות להיות יותר מאושר מזה כל כך טוב שאין אפשרות שיהיה יותר טוב אז הוא לא היה מוכר למה שהוא ימכור את המוצר ללקוח מה הוא בכלל צריך מהלקוח. המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי יש תועלת שהוא רוצה להשיג במכירה אם המוכר לא היה משיג שום תועלת מהמכירה הוא לא היה מוכר את המוצר ואם המוכר משיג תועלת מהמכירה זה אומר שיש לו כרגע איזה חיסרון כי אחרת הוא לא יכול להשיג תועלת, מי שאין לו חיסרון איך הוא ישיג תועלת?

ולכן כל תהליך של מכירה המוכר חייב להיות קצת עצוב ברמה הרגשית שזה בעצם מה שמניע אותו למכור כי הוא חושב שהלקוח ימלא לו את החיסרון שלו. יחד עם זאת בכל תהליך של מכירה בעולם חייב להיות שהמוכר יהיה גם קצת שמח, למה חייב להיות שהמוכר גם קצת שמח? כי אם המוכר היה מיואש לגמרי מרגיש רע מיואש שבור מה שזה לא יהיה, כל כך רע עד כדי כך שהוא לא רואה את הטוב אפילו לא בקצה המנהרה הוא גם לא היה מוכר את המוצר ללקוח, למה? כי בשביל שהוא ימכור את המוצר ללקוח הוא צריך לחשוב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע.

זאת אומרת שהוא חושב שמשהו טוב יכול לצאת לו מזה, זאת אומרת שיש לו איזה שביב של תקווה איזה ניצוץ של תקווה כי אם אין שום דבר טוב שיכול לצאת לך מזה למה שתמכור את המוצר. ולכן מהצד של המוכר הממוקד בחיסרון של עצמו הוא מרגיש רע, מהצד שהוא ממוקד ביתרון שהוא הולך לקבל מהלקוח הוא מרגיש טוב בכל מקרה הוא גם שמח וגם עצוב תמיד. ואף על פי כן באופן יחסי וכפי שאמרתי קודם זה נכון בכל תחום כל פעולה שהבן אדם עושה הוא גם קצת עצוב כי אחרת הוא לא היה עושה את הפעולה כי אם הכל מושלם למה אתה צריך לעשות פעולה ומצד שני הוא גם קצת שמח כי הוא חושב שיכול להיות יותר טוב כי אם אתה חושב שהכל גרוע למה אתה עושה את הפעולה.

אם הכל טוב למה אתה עושה את הפעולה ואם הכל רע למה אתה עושה את הפעולה, כל פעולה נובעת מזה שהבן אדם חושב שבאופן יחסי יהיה לו קצת יותר טוב אם הוא יעשה את הפעולה מאשר אם הוא לא יעשה אותה שאז יהיה לו קצת פחות טוב שזה במילים אחרות להגיד קצת רע. וזה נושאים שכבר הסברתי בהזדמנויות אחרות, בכל מקרה לגבי מצב הרוח של המוכר אז זה עובד ככה בשביל שהעסקה תתבצע הלקוח צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע, בשביל שהלקוח יחשוב את זה זה תלוי גם ביכולת של המוכר לשכנע את הלקוח והיכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה גם בעד כמה הוא רוצה לשכנע את הלקוח ביכולות שלו וגם ברצון שלו.

ובמה תלוי הרצון של המוכר בלשכנע את הלקוח, במה תלוי עד כמה המוכר רוצה לשכנע את הלקוח לקנות? זה תלוי בכמה שהמוכר חושב שאם הוא ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס למאמץ שהוא חושב שכרוח בתהליך של המכירה. עכשיו זה עובד ככה ככל שהמוכר חושב שתהליך המכירה יעשה לו יותר טוב מרע ככה בעצם הוא יתאמץ יותר למכור ככה יש יותר סיכוי שהוא ימכור, עכשיו זה עובד ככה מי יחשוב שיותר קל למכור ללקוח מוכר שמח או מוכר עצוב? התשובה היא שכנראה שמוכר שמח.

למה? כי שמחה באופן כללי נובעת מכך שבן אדם רואה את הטוב שיש בכל דבר בן אדם רואה את היתרונות שיש בכל דבר, באופן יחסי בן אדם מסתכל על חצי הכוס המלאה מה שזה לא יהיה והעצבות נובעת מכך שבאופן יחסי באותו רגע בן אדם רואה את חצי הכוס הריקה רואה את החסרונות רואה את הבעיות. ולכן באופן יחסי בן אדם נמצא ב - mode במצב שבו הוא רואה את היתרונות אז ברגע שהוא יגיע לקושי במכירה הוא יתמודד עם זה בקלות הוא יגיד "זה לא כל כך קשה בא נראה את היתרונות" מפה לשם משם לפה אפשרי למכור ללקוח. לעומת זאת אם בן אדם רואה שחורות רע לו מאוד אז בגלל שרע לו גם כנראה שהוא יחשוב שיותר קשה למכור ללקוח, למה יותר קשה למכור ללקוח? כי כל פעם כשהלקוח ישאל אותו שאלה הוא יראה את זה כאסון, כל פעם כשהלקוח יביע התנגדות הוא יראה את זה כקטסטרופה מה שזה לא יהיה למה כי יש לו מצב רוח רע.

זאת אומרת מההיבט של מי חושב שיותר קל למכור יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו כקשה כי אם הוא היה כל כך אופטימי ורואה את הכל כטוב למה הוא בכלל עצוב והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם את תהליך המכירה כקל. יחד עם זאת בשביל לסגור עסקה מלקוח צריך לשכנע את הלקוח בשביל לשכנע את הלקוח צריך לרצות לשכנע את הלקוח, בשביל לרצות לשכנע את הלקוח צריך לחשוב שתהליך המכירה הוא קל אבל השאלה היא גם כמה תועלת מביא תהליך המכירה ללקוח.

ופה יש שני היבטים זה נכון שמוכר בלי מצב רוח כנראה שהוא יחשוב שיותר קשה לשכנע את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר שעצוב, מוכר שמח או מוכר עצוב. והנושא הוא פשוט מהיבט מסוים מוכר שהוא עצוב אין לו מצב רוח לכלום הוא מיואש מהכל הוא אומר "מה יצא לי מזה שעכשיו אני אסגור את העסקה הזאת בשביל מה אני צריך את זה" ואז גם יש לו פחות חשק לסגור את העסקה, לעומת זאת מוכר שמח טוב לו פה ושם שם ופה והוא אומר "יהיה טוב הכל טוב יהיה עוד יותר טוב" אופטימי, הוא אומר "כן בא נראה את הטוב אם אני אסגור את העסקה אני ארוויח ככה וככה בוא נסגור את העסקה" ולכן למוכר שמח יש יותר מוטיבציה יותר רצון לסגור את העסקה מאשר ממוכר עצוב שהוא כל כך עצוב הוא אומר "מה יצא לי מזה שאני אסגור את העסקה הזאת בכל מקרה לא יצא לי מזה כלום למה לי להתאמץ".

יחד עם זאת יכול גם להיות הפוך, מה ההפוך? שמוכר שהוא שמח הכל טוב לו הכל סבבה לו והוא אומר "בשביל מה אני עכשיו צריך לריב עם הלקוח מה זה ייתן לי, איזה תועלת זה ייתן לי עכשיו לריב עם הלקוח אני אגיד ככה הלקוח יגיד ככה, מה אני צריך את זה טוב לי לא מחפש את זה". לעומת זאת מוכר שהוא עצוב יכול להיות שהוא דווקא יגיד לעצמו "המצב כל כך גרוע אולי אם אני אצליח למכור את העסקה הזאת אולי אם אני אצליח לסגור הזאת אולי יהיה לי יותר טוב" ולכן דווקא יכול להיות שדווקא המוכר העצוב יהיה לו יותר רצון למכור, למה כי מרוב שהוא עצוב מרוב שהוא מיואש הוא נאחז במחשבה שאומרת לו "אם תמכור המצב יהיה מאוד טוב" או "אם תצליח למכור החיים שלך ישתנו" או מה שזה לא יהיה ולכן דווקא יכול להיות שמוכר עצוב תהיה לו יותר הצלחה במכירות מרוב שהוא עצוב הוא יותר מתאמץ למכור, הוא יותר רוצה למכור כי הוא חושב שהטוב שהמכירה תביא לו תשפיע עליו באופן גדול יותר.

וכמו שהסברתי מפעם אחרת למי יותר קל למכור ללקוח עצוב או ללקוח שמח אז מהיבט מסוים יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך מיואש מהכל הוא אומר "מה אני צריך את המוצר הזה מה זה ייתן לי" הוא לא יקנה את המוצר לעומת זאת השמח זה להפך. ולעומת זאת יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך עצוב שהוא יגיד" הלוואי שהמוצר הזה יעשה לי בוא נקנה את המוצר גם אם הוא לא מתאים לי", למה כי מרוב שהוא עצוב הוא כבר רוצה לקנות את המוצר בשביל לקבל איזו תקווה. יש אנשים כשהם מדוכאים הם לא אוכלים ויש אנשים שכשהם מדוכאים הם אומרים "מה יעזור לי עכשיו לאכול אפילו לאכול אני לא צריך לא רוצה לחיות" ויש אנשים כשהם מדוכאים הם אוכלים ואוכלים ואומרים "אולי האוכל הזה יעשה לי טוב" ולכן זה לשני הצדדים.

ולכן דווקא יכול להיות שהמוכר העצוב ימכור פחות מהמוכר השמח כי מרוב שהוא עצוב הוא לא רואה את הטוב שיכול לצאת לו מתהליך המכירה ולכן אין לו עצבים להתעסק עם המכירה לעומת זאת דווקא יכול להיות שהמוכר העצוב הוא דווקא ימכור יותר כי הוא מאוד עצוב והוא בראש שלו חושב "אם אני אצליח למכור הטוב שיצא לי מתהליך המכירה יכול לעשות לי מצב רוח יכול לשפר לי את המצב רוח, יכול להעלות לי את הערך העצמי" מה שזה לא יהיה "יכול לשנות את המצב הכלכלי" מה שזה לא יהיה ולכן יכול להיות שדווקא המוכר העצוב יכול למכור יותר טוב ודווקא יכול להיות שהמוכר השמח יכול למכור יותר טוב והכל לפי ההקשר. אז שיהיה לכולם בהצלחה תודה.
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ואת עצמו באותו רגע נתון. כיצד משפיעה עצבות של הלקוח על תהליך ... אם למוצר יש יתרונות רבים, האדם העצוב ייטה לחשוב שהיתרונות האלו לא באמת רלוונטיים עבורו או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא. באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות? עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר בקלות, כי הוא מחפש דרך להקל על הכאב הרגשי שלו. לדוגמה, הוא ... נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה? מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב ושמח, הוא רואה את העולם בצורה ... עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם תחושת אכזבה נוספת. איך להימנע מרכישות מתוך דחף רגשי? אליעד ... למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות חסרונות ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא ... קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב? השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את ... הוא שופט מוצרים והצעות רכישה. אדם עצוב נמצא במוד של שליליות - הוא ממוקד בחסרונות, וכך גם כאשר מציעים לו מוצר כלשהו, הוא עלול לראות רק את החסרונות שבו. אפילו אם המוצר הוא טוב ויש לו יתרונות משמעותיים, האדם העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר לא באמת יכול לעזור לי או לא באמת טוב לי. יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו דווקא על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, גם אם אין בכך היגיון ... דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך רצון לפרוק את הכעסים והעצבים שלו. זה מקשה על תהליך המכירה, משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים לשפר את מצבו. השפעת השמחה על תהליך הקנייה לעומת זאת, כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, החשיבה שלו נוטה להיות חיובית ... הפוך. ישנם מקרים שבהם דווקא לקוח עצוב יקנה יותר, כי הוא מחפש משהו להיאחז בו שייתן לו נחמה ויקל על סבלו. ניתן לראות זאת בדפוסי אכילה שונים של אנשים עצובים: ישנם אנשים שכאשר הם עצובים הם מאבדים את התיאבון, ואילו אחרים דווקא אוכלים יותר מתוך ניסיון למצוא נחמה באוכל. באופן דומה, יש אנשים שכאשר הם עצובים הם נמנעים מרכישות כי הם חווים כל דבר כשלילי, אך יש כאלה שמרוב עצבות מחפשים פתרונות מהירים ואחיזות כלשהן שיגרמו להם להרגיש טוב יותר, ולכן דווקא יקנו יותר. אדם עצוב שמרגיש צורך לברוח מהעצבות עשוי לקנות מוצר רק מתוך תקווה שהוא ישפר את הרגשתו, גם אם אין בכך היגיון רציונלי. הוא עלול לומר לעצמו: כן, המוצר הזה בטח יעזור לי, אני חייב משהו ... קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. אם הלקוח נמצא במצב של עצבות עמוקה, מרגיש חסר תקווה ולא רוצה לשנות דבר - יהיה קשה מאוד למכור לו, כי הוא לא מחפש פתרונות אלא מתבצר בעצב שלו. מצד שני, אם הוא עצוב אבל מחפש דרך להיאחז במשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר - יהיה קל יותר למכור לו מוצר, כי הוא רוצה למצוא פתרון שיקל על מצוקתו, גם אם מדובר בפתרון זמני או לא בהכרח רציונלי. אם ... ובאופן שבו הוא מגיב להצעה. אדם עצוב עשוי לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם שמח עשוי להיות חיובי ופתוח לרכישה, אך אם הוא מסופק, הוא עלול להיות ...
שמחה או עצב, מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, איך לא להיות עצוב? איך להיות שמח? איך לא לפחד מהפחד? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך לשמוח גם כשעצוב? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס על הכעס?
... עצב, מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, איך לא להיות עצוב? איך להיות שמח? איך לא לפחד מהפחד? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך לשמוח גם כשעצוב? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס על הכעס? למה הרצון להיות שמח דווקא גורם לך להיות עצוב? אחד הדברים המרכזיים שאליעד כהן מדבר עליהם הוא הרעיון שדווקא הרצון להיות שמח כל הזמן הוא הסיבה לכך שהאדם הופך לעיתים קרובות לעצוב. הוא מסביר כי כאשר האדם מתעקש וחושב לעצמו אני חייב להיות שמח, הוא למעשה מעלה את הסיכוי לחוות עצבות. הסיבה לכך היא פשוטה: במציאות היומיומית, האדם חווה מגוון של רגשות, לפעמים הוא שמח ולפעמים עצוב. לא תמיד הדברים מסתדרים לפי רצונו של האדם, ולכן הדרישה או הציפייה שתמיד תהיה שמחה, יוצרת באופן פרדוקסלי דווקא עצבות ואכזבה. לדוגמה, כאשר האדם ... כאשר האדם מחליט לעצמו שלא אכפת לי אם אני שמח או עצוב, דווקא אז עולה הסיכוי שהוא יחווה יותר שמחה. אליעד מסביר שכאשר האדם אינו מתעקש על הרגש שהוא צריך להרגיש, הוא הופך להיות גמיש יותר ומאפשר לעצמו ... והשמחה חוזרת אליו מהר יותר. לדוגמה, אם האדם עצוב ואומר לעצמו אסור לי להיות עצוב, הוא ירגיש רע כפליים: פעם אחת כי הוא עצוב, ופעם שנייה כי הוא כועס על עצמו על כך שהוא עצוב. אך אם האדם מוכן לקבל את העצב כחלק מהחיים, תחושת הכאב פוחתת משמעותית. האם אפשר להיות רגוע תמיד? בסיכום דבריו, אליעד אומר שיש דרך להיות רגוע ... לשמחה ולרוגע אמיתיים ויציבים יותר. איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מהפחד? איך להרגיש טוב כשמרגישים רע? איך לא לכעוס על הכעס? למה הרצון לשמוח גורם לעצב? איך לשמוח כשעצוב?
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה? יצירת כימיה טובה עם ... אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח ... את שיחת המכירה למצב הרוח של הלקוח? האם ניתן למכור ללקוח עצוב? מהם היתרונות בשיחה על קשיים משותפים? האם כדאי ליצור אווירה לא נעימה במכירה? כיצד ליצור אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית מכירה? מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה ... גורמת ללקוח לרצות לפצות את עצמו ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח. האם יש ... הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה להתנחם במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון ...
להירגע, איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? איך לא להרגיש רע? הלחץ מהלחץ, הפחד מהפחד, החרדה מהחרדה, הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון
להירגע, איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? איך לא להרגיש רע? הלחץ מהלחץ, הפחד מהפחד, החרדה מהחרדה, הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון
... הכעס מהכעס, העצבות מהעצבות, לא חייב להרגיש טוב, מותר להרגיש רע, מותר לכעוס, מותר להיות עצוב, מותר להיות בדיכאון איך להיות רגוע? איך לא להיות בלחץ? אם רוצים ... כהן מציע פתרון פשוט: להפסיק להילחם ברגשות. אם אתה מרגיש לחץ, אז תרגיש לחץ. אם אתה מרגיש עצוב, אז תרגיש עצוב . כל זמן שאין נזק אמיתי למצב הרגשי הזה, אין שום סיבה להילחם בו. מה ... חופש פנימית מגיעה לאדם כאשר הוא מפסיק לפחד מהרגשות השליליים שלו. אם מותר לאדם להיות כעוס, עצוב או חרד, הוא יכול לחוות את הרגשות הללו מבלי לפחד מהם. במקום להתנגד ...
רגשות רעים, איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא להרגיש רע מרגשות רעים? איך לא לפחד מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים
רגשות רעים, איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא להרגיש רע מרגשות רעים? איך לא לפחד מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים
... רע מרגשות רעים? איך לא לפחד מהפחד? איך לא להיות בחרדה מהחרדה? איך לא לכעוס על הכעס? איך לא להיות בדיכאון מהדיכאון? איך לא להיות עצוב מהעצבות? איך לא לפחד מרגשות רעים? אושר בחיים איך להתמודד עם רגשות רעים בלי לפחד מהם? אליעד ... נוספת של כאב וסבל שהאדם מוסיף לעצמו מעבר לבעיה המקורית. אם אדם יידע כיצד לא לכעוס מכך שהוא כועס, לא לפחד מכך שהוא מפחד, ולא להיות עצוב מכך שהוא עצוב, הוא יפחית משמעותית את הסבל שלו. למה אי אפשר לחיות בלי רגשות רעים? אליעד מסביר שלא ניתן לחיות ...
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת
... עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת למה אנשים מרגישים עצובים ביום ההולדת? ישנה תופעה נפוצה שאנשים רבים מרגישים עצובים דווקא ביום ההולדת שלהם, ובשיחה של אליעד כהן ניתן להבין את ... ביום הולדתם, אפילו אם לכאורה אין להם סיבה ברורה לכך? האם העצב ביום הולדת נובע מחוסר באנשים לחגוג איתם? אליעד מציג את האפשרות הראשונה - יש אנשים עצובים כי אין להם עם מי לחגוג את היום הזה. אך הוא בודק ומבהיר את הנושא לעומק על ידי שלוש נקודות של סיבתיות: האם קיימים אנשים עצובים למרות שיש להם עם מי לחגוג? התשובה היא כן. כלומר, החוסר בחגיגה אינו בהכרח הסיבה. האם האנשים שאין להם עם מי לחגוג עצובים בהכרח? לא, לא כולם עצובים. אם הסיבה לכך שעצובים היא כי אין עם מי לחגוג, אז למה האדם לא עצוב בכל יום שבו הוא בודד? למה דווקא ביום ההולדת? המסקנה היא שחוסר ... אינו סיבה מחייבת לעצב ביום הולדת. האם הפחד מהזדקנות הוא שגורם לעצבות ביום הולדת? אליעד מציע הסבר נוסף - פחד מהזדקנות. הוא מסביר שאנשים לעיתים עצובים כי יום ההולדת מסמל עבורם שהם הזדקנו בשנה, והם לא רוצים להזדקן, לא רוצים להרגיש זקנים. אבל גם כאן הוא מעמיד את הסיבה לבדיקה: אם אכן הסיבה היא הפחד להזדקן, מדוע הם לא עצובים בכל רגע ורגע שמזכיר להם את ההזדקנות? הרי אדם יכול להרגיש את ... עצם ההסתכלות המחודשת על החיים וההתמודדות עם משמעות הזמן החולף והמוות המתקרב, שגורמים לאנשים להרגיש עצבות וחשבון נפש עמוק ביום ההולדת שלהם. למה עצובים ביום הולדת? תסמונת יום הולדת חשבון נפש ביום הולדת דיכאון של יום ...
הדחקה רגשית, איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב?
הדחקה רגשית, איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב?
... למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב? איך לדעת למה אני מרגיש רע כשאני לא מוצא את הסיבה? אנשים רבים חווים מצבים שבהם הם מרגישים רע, עצובים , מתוסכלים, או אפילו מדוכאים, מבלי שהם מבינים באמת למה. הם מרגישים ... בהדחקות רגשיות רגשות שליליים אין רע בלי טוב, אין טוב בלי רע, סיבות למה רע לי, איך להבין למה אני מרגיש רע? חרדה בלי סיבה, פחד בלי סיבה, דיכאון בלי סיבה, עצוב בלי סיבה, ייאוש בלי סיבה, חוסר מצב רוח בלי סיבה, תחושה רעה בלי סיבה ...
כעס / עצבות - מתי אפשר לכעוס / להיות עצוב?
... עצבות - מתי אפשר לכעוס להיות עצוב? כידוע, הכעס והעצבות לא מועילים לאף אחד. ובדכ האדם מנסה להימנע מהם. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם באפשרותו של האדם לאפשר לעצמו ...
איך לדעת למה רע לי? איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות את הסיבה שרע לי? איך נוצרת תחושה רעה? איך לדעת למה אני מרגיש רע בלי סיבה? סיבות למה רע לי, הדרכת מטפלים, למה אני בדיכאון? למה אני עצוב? למה אני בחרדה? למה אני לא שמח?
איך לדעת למה רע לי? איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות את הסיבה שרע לי? איך נוצרת תחושה רעה? איך לדעת למה אני מרגיש רע בלי סיבה? סיבות למה רע לי, הדרכת מטפלים, למה אני בדיכאון? למה אני עצוב? למה אני בחרדה? למה אני לא שמח?
... לי? איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות את הסיבה שרע לי? איך נוצרת תחושה רעה? איך לדעת למה אני מרגיש רע בלי סיבה? סיבות למה רע לי, הדרכת מטפלים, למה אני בדיכאון? למה אני עצוב? למה אני בחרדה? למה אני לא שמח? איך לזהות מה גורם לי לתחושה רעה? כאשר אדם מרגיש רע, הוא בדרך כלל רוצה לדעת ממה נובעת התחושה הזו. לפעמים לא ברור למה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
אושר, הצלחה, אהבה וחיים טובים - הספר על: עצוב, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, הסוד של האושר, הדרך אל האושר, להיות אדם מאושר, אושר, איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

אושר ושקט נפשי אמיתי - הספר על: הדרך אל האושר, עצוב, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הדרך אל האושר, איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Happiness.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, להיות מאושר, קואצ'ר בתחום עצוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Happiness.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 01_07_2025 השעה 04:35:32 - wesi13