אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
אושר, איך להיות מאושר באמת, מהו אושר אמיתי, הדרך אל האושר, רדיפה אחר אושר, איך להיות מאושר ושליו, תהיה מאושר, איך להיות מאושרת, אושר וערך עצמי, איך להיות בן אדם מאושר, היכן האושר שוכן, איך להיות מאושר אחרי משבר, אושר פנימי, דימויים לרגעי אושר, איך לחפש את האושר, איך למגנט כסף אושר, אימון עסקי, רוב האנשים בעולם לא מאושרים, להיות מאושר בחלקי, נישואים מאושרים, רוצה לאהוב את עצמי ולהיות מאושר, איך לגרום לבעלי להיות מאושר, ייעוץ אישי, אושר ללא גבול, אושר משמעותה בפילוסופיה, האושר שלי, סוד האושר, האושר תלוי רק בנו, איך להיות מאושרים, טיפול אישי, משפטי שמחה ואושר, איזהו אדם מאושר, הדרך אל האושר, איך להיות אדם מאושר, האם אני מאושר, איך להתחיל להיות מאושרת, אילו דברים עושים אדם למאושר, מה יגרום לך אושר, תיהיה מאושר תחייה את חייך, פרפקציוניזם אושר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה?

יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת.

האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית?

החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר.

האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל?

כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו.

מה היתרונות בשיחה על קשיים משותפים?

שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית / חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה" ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה.

למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה?

במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש.

האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית?

בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה.

מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה?

באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה.
מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד?

התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות.

האם אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח?

חשוב לזכור שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחוות תחושה טובה סביב המוצר או סביב המפגש, אבל אין זה אומר שחייבים לדבר רק על נושאים חיוביים. לעתים, דיבור על נושא שלילי עשוי לחזק את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר.

האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים?

בהחלט כן, ובכמה היבטים:

1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או לחלוק חוויות דומות, מה שיכול להעצים את תחושת החיבור.

2. גם שיחה על אירועים שליליים בחדשות, בעיות חברתיות או כל נושא בעייתי אחר יכולה לתרום לקרבה, בתנאי שהיא לא מדרדרת את מצב רוחו של הלקוח.

3. אם הלקוח כבר במצב רוח רע, לא תמיד כדאי לנסות "לשפר" אותו באופן מלאכותי. לפעמים העובדה שהלקוח לא מרגיש טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות "לפצות את עצמו" ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח.

האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים?

שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה", מה שמקדם קרבה רגשית בין המוכר והלקוח. דיון משותף בבעיה מאפשר להציג את המוצר כפתרון אפשרי לבעיה או כמקור תמיכה. גם אם הנושא שלילי, עצם העובדה שיש הבנה והזדהות עשויה לחזק את הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות.

מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה?

לצד השאיפה לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת למכירה:

1. אם הלקוח חווה מצוקה רגשית, שיחה על הנושא הלא נעים עשויה להעמיק את הרגשתו הרעה ולגרום לו לחפש פתרון מהיר בדמות המוצר.

2. לעתים, אווירה לא נעימה סביב מישהו אחר (אויב משותף או בעיה חיצונית) גורמת ללקוח לתפוס את המוכר כבן - ברית, וכך מגבירה את האמון ההדדי.

3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש "נעימה", עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה.

עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא באנו לפה בשביל לעבוד" ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים.

למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה.

זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם הרכישה" או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים.

כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע.

אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר מדברים על דברים רעים, למה? כי אם מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר.

זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ולהגיד "כן אנחנו נצליח לצאת מזה" או כל דבר שיוצר קרבה, לאו דווקא "נצליח לצאת מזה" כל דבר שיוצר קרבה גם אם הדיבור הוא על דברים רעים גם אז זה תופס. אז שלא שיהיה לכולם בהצלחה.
אושר, איך להיות מאושר? מהו אושר? קבלה עצמית, הערכה עצמית, דימוי עצמי, הדרך אל האושר, אהבה עצמית, משחק החיים, אושר בשלמות, אושר מוחלט, אושר יחסי
אושר, איך להיות מאושר? מהו אושר? קבלה עצמית, הערכה עצמית, דימוי עצמי, הדרך אל האושר, אהבה עצמית, משחק החיים, אושר בשלמות, אושר מוחלט, אושר יחסי
...מוחלט, שום דבר אינו משנה. נקודת המבט השנייה היא שבאופן יחסי לדברים שאנחנו רוצים כרגע - כל דבר משנה מאוד. מתוך הפרספקטיבה הזו, בהחלט יש טעם ומשמעות למאמץ, לעבודה, ללמידה ולחיפוש משמעות בחיים. לדבריו, הדרך להשגת אושר יחסי ומספק יותר ביומיום היא לנסות לראות את היתרונות של כל מצב נתון, תוך מודעות לכך שלעולם לא יהיה מצב מושלם. מי שמקבל ומבין שהשלמות אינה קיימת בעולם הפיזי, יוכל לחיות חיים מאוזנים יותר ולחוש סיפוק גבוה יותר. כיצד להגיע לאיזון בין שתי נקודות...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
...מוכן לשלם מחיר בכלל. אבל במקרה כזה, האדם חייב להכיר בכך שהוא לא באמת מחפש את האושר בצורה מוחלטת. הוא טוען שהסיבה המרכזית לכך שאנשים אינם מאושרים היא שהם מחפשים את האושר באופן חלקי או שאינם מוכנים להקריב שום דבר למענו. לפי אליעד, אם האדם יכיר בכך שהוא לא באמת מחפש את האושר, הוא יפסיק לחפש וממילא יהיה מאושר. מה המשמעות של אושר בכל מחיר לפי אליעד כהן? אליעד מדגיש שאושר אמיתי הוא אושר בכל מחיר, כלומר, אדם שרוצה להיות מאושר באופן מוחלט צריך להיות מוכן...
איך לצאת מהמטריקס? איך לפצח את קוד האושר? סודות המציאות, איך להיות יותר חכם? סודות החיים, הבנת המציאות, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, להיות יצירתי, להסתכל בשכל שיש בכל דבר
...לא הפושע. האירוע הזה לא מסתדר עם ההיגיון הרגיל שיש לנו, ולכן הוא מוזר. אליעד אומר שבדיוק באירועים האלה האדם צריך להתעמק, כי מה שנראה מוזר הוא בעצם זווית חדשה של הסתכלות על המציאות. כך האדם מרחיב את יכולת החשיבה שלו. כלומר, כשיש לאדם בעיה שהוא לא מצליח לפתור באמצעות צורות החשיבה הרגילות שלו, הוא צריך להסתכל סביבו ולמצוא דבר שנראה לא הגיוני או מוזר, ולהתעמק בו. מתוך ההתעמקות הזו, האדם יכול לקבל זווית חדשה וייחודית לפתרון הבעיה המקורית שלו. איך לומדים...
רוצה להרגיש רע, לא רוצה להרגיש טוב, דבר בשם עצמך, כולם רובוטים, לא רוצה להיות מאושר, רוצה לסבול, פרדוקס האושר, פרדוקס הסבל, למה רוצה להיות מאושר? למה אני לא רוצה לסבול?
רוצה להרגיש רע, לא רוצה להרגיש טוב, דבר בשם עצמך, כולם רובוטים, לא רוצה להיות מאושר, רוצה לסבול, פרדוקס האושר, פרדוקס הסבל, למה רוצה להיות מאושר? למה אני לא רוצה לסבול?
...אינו עושה שום דבר שמביא לסבל. אליעד מביא דוגמה קונקרטית: אם מציעים לאדם סוכרייה הנמצאת מעבר לאש, והוא יודע שיישרף קלות אם יעבור, הוא יבחר שלא לעבור דרך האש. אך אם בצד השני נמצאת הצלה מירי כיתת יורים, פתאום אותו אדם יהיה מוכן לסבול את הכאב שבאש, מכיוון שהאלטרנטיבה גרועה בהרבה. מכך אליעד מסיק שהכל תלוי בכמה האדם באמת מוכן לסבול בשביל להרגיש טוב בעתיד. האם אדם באמת לא רוצה להרגיש רע, או שהוא מוכן לסבול קצת? אליעד כהן מדגיש כי האדם, אם היה באמת לא מוכן...
דיכאון, חרדה, אושר, ייאוש, מועקה, סבל נפשי, לרצות להיות מאושר, מדיטציה, לא חייב לסבול, הדרך אל האושר, דיכאון קיומי, דיכאון קליני, להתמודד עם דיכאון, התמודדות עם דיכאון
דיכאון, חרדה, אושר, ייאוש, מועקה, סבל נפשי, לרצות להיות מאושר, מדיטציה, לא חייב לסבול, הדרך אל האושר, דיכאון קיומי, דיכאון קליני, להתמודד עם דיכאון, התמודדות עם דיכאון
...כזה, יש לו שתי אפשרויות: להתנגד לעייפות ולהתעצבן ממנה, או לקבל אותה ולהיות יותר חומל עם עצמו. אליעד מציין כי קבלת המצב היא לא תמיד קלה, אך היא יכולה להקל על הסבל הנפשי ולמנוע את ההתנגדות שגורמת להחמרת הדיכאון. האם יש דרך לצאת מהדיכאון מבלי לשנות את המציאות? אליעד מסביר כי לעיתים הדרך היחידה לצאת ממצב של דיכאון היא לא לשנות את המצב החיצוני, אלא לשנות את האופן שבו אנחנו רואים את המציאות. הוא מדגיש כי כל אדם יכול לבחור איך להגיב למצבים שונים ולתפוס...
אושר, איזה שאלה לשאול, סוגים של שאלות, לשאול שאלות, למה רע לי? אז מה אם רע לי, למה אתה לא רוצה לסבול? איך להיות מאושר? איך נוצר סבל? למה אני סובל? למה יש רע בעולם? מודעות עצמית
אושר, איזה שאלה לשאול, סוגים של שאלות, לשאול שאלות, למה רע לי? אז מה אם רע לי, למה אתה לא רוצה לסבול? איך להיות מאושר? איך נוצר סבל? למה אני סובל? למה יש רע בעולם? מודעות עצמית
...שבא עם הרעב. הוא עשוי להגיע למקום שבו הסבל כבר לא מטריד אותו, כי הוא לא רואה בו איום. מהי המשמעות של הטלת ספק ו כיצד היא משנה את עולמו של האדם? הטלת ספק, כפי שמסביר אליעד, היא היכולת להתבונן במשהו כאפשרי ולא כמחויב. כאשר אדם שואל למה רע לי? הוא נשאר במצב שבו הסבל נתפס כמשהו שלילי ומחויב. אולם כאשר הוא שואל אז מה אם רע לי? הוא מתחיל להטיל ספק בשורש עצמו של הרע. הטלת ספק כזו משנה את כל ההתמודדות של האדם עם העולם, משום שהיא משנה את תפיסת עולמו. למשל...
איך להיות מאושר / הדרך אל האושר - למה האושר תלוי בידיעת האמת?
...של האדם כי המציאות הייתה יכולה להיות טובה יותר אילו היא הייתה בצורה כלשהי, המחשבה הזאת מתאפשרת על ידי המציאות עצמה. ובכל זאת המציאות היא כפי שהיא. כך שעל האדם לחקור כל הזמן לעומק את הסיבה האמיתית מדוע המציאות היא כפי שהיא כרגע. מדוע המציאות בכל רגע היא כפי שהיא ולא אחרת. באותה המידה בדיוק שהמציאות היא בצורה הספציפית שלה כרגע, באותה המידה בדיוק היא הייתה גם יכולה להיות אחרת כרגע. אז מדוע באמת היא כרגע כפי שהיא? מהי הסיבה האמיתית? כאשר האדם מגיע לסיבה...
שכל ואושר - אין שכל אין דאגות - מה הקשר בין שכל לבין אושר?
שכל ואושר - אין שכל אין דאגות - מה הקשר בין שכל לבין אושר?
...עם זאת, הוא מדגיש כי גם אדם משוגע וגם הומלס מוטרדים מדברים מסוימים, גם אם מדובר בטרדות שונות מאלו של האדם הרגיל. היצור היחיד שאין לו טרדות כלל הוא אבן, פשוט משום שאין לה שכל כלל. האם באמת מי שאין לו שכל הוא מאושר? למרות שלמי שאין לו שכל יש פחות דאגות מסוימות, אליעד מסביר שלא השכל הוא הגורם לאושר או לסבל, אלא המאבק והקונפליקט בין השכל לבין חוסר השכל. כלומר, האושר האמיתי יכול להתקיים בשני מצבי קיצון בלבד: או במצב של חוסר שכל מוחלט, שבו האדם אינו מסוגל...
טיזריות, טיזינג, להגדיל את תחושת החיסרון, חוקי האושר והסבל, צרת רבים חצי נחמה, צרת רבים נחמת שוטים, תוכנית הישרדות, להרגיש יותר רע, להרגיש יותר טוב, איך נוצר סבל? איך המוח חושב?
טיזריות, טיזינג, להגדיל את תחושת החיסרון, חוקי האושר והסבל, צרת רבים חצי נחמה, צרת רבים נחמת שוטים, תוכנית הישרדות, להרגיש יותר רע, להרגיש יותר טוב, איך נוצר סבל? איך המוח חושב?
...האושר והסבל? בהרצאה זו אליעד כהן עוסק בקונספטים של טיזריות וטיזינג, ומסביר כיצד ניתן להגדיל את תחושת החיסרון בחיים של אנשים על מנת להעצים את הרגשת הסבל או, באופן הפוך, להקל עליה. הוא מבקש להבין איך נוצר סבל בעיני אדם, מהי תחושת החיסרון וכיצד המוח תופס אותה. אליעד מציין כי כל עוד יש תחושת חיסרון, גם אם האדם בעצם שואף להשיג משהו שאין לו, הוא לא בהכרח ירגיש את הסבל, אלא אם כן הוא יראה או ידמיין שמישהו אחר משיג את מה שהוא רוצה. מה ההשפעה של השוואה בין...
איך להקטין את הסיכוי להרגיש רע? איך לא להרגיש רע? איך לא להיפגע מדברים? איך לא להתאהב ולהיפגע? איך להרגיש טוב בלי רע? איך לא להיות תלוי רגשית? איך לשמור על אושר פנימי? איך לשמור על אהבה ללא תנאים? אין ארוחות חינם, התמכרות
איך להקטין את הסיכוי להרגיש רע? איך לא להרגיש רע? איך לא להיפגע מדברים? איך לא להתאהב ולהיפגע? איך להרגיש טוב בלי רע? איך לא להיות תלוי רגשית? איך לשמור על אושר פנימי? איך לשמור על אהבה ללא תנאים? אין ארוחות חינם, התמכרות
...רע? איך לא להיפגע מדברים? איך לא להתאהב ולהיפגע? איך להרגיש טוב בלי רע? איך לא להיות תלוי רגשית? איך לשמור על אושר פנימי? איך לשמור על אהבה ללא תנאים? אין ארוחות חינם, התמכרות איך להקטין את הסיכוי להרגיש רע? כדי להקטין באופן דרמטי את הסיכוי שתרגיש רע, אליעד כהן מציע שיטה מעשית וברורה: בכל פעם שאתה חווה הנאה ממשהו, חשוב מאוד לעצור ולשאול את עצמך באופן מודע, למה אני מרגיש טוב?. המטרה היא לזהות בדיוק את הסיבה לתחושה החיובית הזאת. לאחר שזיהית את הסיבה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
אושר, הצלחה, אהבה וחיים טובים - הספר על: הדרך אל האושר, הסוד של האושר, להיות אדם מאושר, מהו אושר אמיתי, אושר, איך להיות מאושר, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

אושר ושקט נפשי אמיתי - הספר על: הסוד של האושר, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Happiness.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי אושר, להיות מאושר, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Happiness.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 12:01:39 - wesi13