אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שמח ✔למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
אושר, איך להיות מאושר באמת, מהו אושר אמיתי, הדרך אל האושר, שמח, איך אני יודע שאני מאושר, חשיבה חיובית, איזהו אדם מאושר, לגעת באושר, יותר מדי אושר, טיפים לחיים מאושרים, האושר נמצא בכל מקום, גורם לאושר, איך לגרום אושר במקום העבודה, מאמן אישי, גורמים לאושר, להיות מאושר מהו, אושר אפשרי, איך להיות מאושרים, אושר וערך עצמי, רוב האנשים בעולם לא מאושרים, חוסר אושר יומיומי, האושר לא מובן מאליו, להיות מאושר בחלקי, איך להתחיל להיות מאושרת, איך לחיות באושר, מטפל אישי, איך להיות מאושר אחרי משבר, ייעוץ אישי, רוצה לאהוב את עצמי ולהיות מאושר, מהו אדם מאושר, איך להיות בן אדם מאושר, האושר שלי, פרויקט האושר, חיים מאושרים, עצות לחיים מאושרים, דימויים לרגעי אושר, ספרים מומלצים לחיים מאושרים, הורמון שגורם לאושר, שעת אושר, יועץ אישי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:11למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
מהי השפעת מצב הרוח של המוכר על הצלחת המכירה?

המוכר, בין אם שמח ובין אם עצוב, מתמודד עם חוויות רגשיות שונות שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על המוטיבציה של המוכר והיכולת שלו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

מהו תפקיד הרגש במכירה?

לכל תהליך מכירה יש אלמנטים של שמחה ועצב. המוכר מוכר את המוצר כי הוא רואה בכך יתרון, אך גם מתוך תחושת חיסרון שהוא שואף למלא. המוכר לא היה מנסה למכור אם היה מרגיש שלם לחלוטין. מצב הרוח של המוכר משתנה בין רגעים של שמחה ועצב, כל אחד מהם ממלא תפקיד חיוני בתהליך. כאשר המוכר עוסק במכירה, הוא גם קצת עצוב, כי הוא מזהה את החיסרון שהוא שואף למלא, אבל גם שמח כי הוא מאמין שהמכירה תביא לו תועלת שתשפר את מצבו.

האם למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור?

בהנחה שהמוכר לא מתפרץ על הלקוח, ניתן להבחין כי באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מהתמקדות בטוב שיש בכל דבר, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר.

איך משפיעה המוטיבציה על הצלחת המכירה?

המוטיבציה של המוכר משפיעה ישירות על הצלחת המכירה. כאשר המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת, הוא יתחייב יותר בתהליך וישקיע בו יותר מאמץ. לעיתים, מוכר עצוב יראה במכירה כפתרון למצבו הרגשי או הכלכלי, מה שיכול להניע אותו להשקיע יותר במכירה.

מהו הקשר בין מצב הרוח של המוכר למאמציו בשכנוע הלקוח?

ככל שמוכר מרגיש שהמכירה עשויה לשפר את מצבו, כך הוא יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ולכן הוא עשוי להיות מוכן להשקיע בה יותר. גם אם המוכר נמצא במצב רוח רע, הוא עשוי לראות במכירה הזדמנות לשיפור ולהשקיע בה יותר.

מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר?

מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר כאשר הוא רואה במכירה הזדמנות לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע יותר בניסיון לשכנע את הלקוח. תחושת הצורך במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ.

מסקנה

לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם מציב אתגרים ויתרונות שונים בתהליך המכירה. מוכר שמח עשוי להתמודד עם התנגדויות בקלות רבה יותר, בעוד שמוכר עצוב עשוי להיות מוכן להשקיע יותר מאמץ במכירה מתוך תחושת צורך לשיפור מצבו.
השפעת מצב הרוח של המוכר על המכירה

כאשר בוחנים את השאלה האם למוכר שמח או למוכר עצוב קל יותר למכור, חשוב להבין שלא מדובר על מצב שבו מוכר עצוב מתפרץ על הלקוח או שופך עליו מים בשל תסכולו. אלא ההנחה היא ששני המוכרים, בין אם הם שמחים או עצובים, מנסים למכור ללקוח בצורה נורמטיבית ומקצועית.

השילוב בין שמחה לעצב בתהליך המכירה

כל תהליך של מכירה, כמו כל פעולה אחרת, כולל בתוכו אלמנטים של שמחה ושל עצב. כל מוכר הוא גם קצת שמח וגם קצת עצוב, וזה נובע ממערכת הצרכים והתועלות שהוא מחפש להשיג דרך המכירה. המוכר לא היה מוכר את המוצר אילולא היה בכך חיסרון שהוא רוצה למלא. מצד שני, כדי שיבצע את פעולת המכירה, עליו להאמין שהיא תביא לו תועלת, וזה אומר שהוא רואה בה גם ערך חיובי כלשהו.

הקשר בין חיסרון למוטיבציה למכור

אם המוכר היה מאושר לחלוטין ומרגיש שהכל מושלם, הוא לא היה מנסה למכור דבר. הרצון למכור נובע מהתחושה שיש חיסרון מסוים שניתן למלא דרך המכירה. מכירה היא פעולה שהמוכר מבצע כי הוא רוצה להרוויח ממנה - בין אם מבחינה כלכלית, רגשית או מקצועית. לכן, כל מוכר, באשר הוא, חייב להרגיש חיסרון מסוים שמניע אותו לפעול.

הצורך באופטימיות במכירה

יחד עם זאת, אם המוכר היה שרוי במצב של ייאוש מוחלט, כך שהוא לא רואה שום תקווה לשיפור במצבו, הוא גם לא היה מנסה למכור, שכן הוא לא היה מאמין שהמכירה תביא לו תועלת. המשמעות היא שבכל מכירה יש שילוב בין שמחה לבין עצב - העצב מייצג את החיסרון שגורם למוכר לרצות למכור, והשמחה היא האמונה שהמכירה תביא לו משהו טוב.

היכולת לשכנע לקוח תלויה במצב הרוח של המוכר

על מנת שהמכירה תתבצע, הלקוח צריך להיות משוכנע שהמוצר יעשה לו טוב יותר מרע. היכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה בכמה גורמים:
  • עד כמה המוכר מאמין במוצר שהוא מוכר.
  • עד כמה המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת.
  • עד כמה המוכר משקיע מאמץ לשכנע את הלקוח.
ההשקעה של המוכר במכירה תלויה במידת האמונה שלו שהמכירה אכן תשתלם לו. ככל שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר מאמץ.

מוכר שמח מול מוכר עצוב - מי מוכר טוב יותר?

באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מכך שאדם רואה את היתרונות שבמציאות, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שנמצא במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה קלילה יותר, יראה את היתרונות שבתהליך, ויהיה בעל גישה חיובית יותר. לעומתו, מוכר שנמצא במצב רוח ירוד עשוי לראות כל קושי כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר מהתהליך.

כיצד שמחה משפיעה על יכולת ההתמודדות עם קשיים?

כאשר מוכר נתקל בקושי במכירה, כמו התנגדות של לקוח, תגובתו תלויה בגישתו. מוכר עם מצב רוח טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך נורא, וימשיך להתאמץ למכור. לעומת זאת, מוכר עצוב עלול לחוות כל קושי כמשבר ולהגיב בתחושה של חוסר תקווה.

השפעת רמת המוטיבציה על הצלחת המכירה

מצד שני, יש נקודה חשובה נוספת: הרצון של המוכר לסגור עסקה. לפעמים מוכר עצוב דווקא ירצה יותר למכור, כי הוא חש צורך לשפר את מצבו. כאשר אדם מרגיש שהוא נמצא במצב לא טוב, הוא עשוי להשקיע יותר מאמץ מתוך תקווה שהמכירה תשפר את חייו.

מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר?

קיימת אפשרות שמוכר עצוב דווקא ימכור טוב יותר, משום שהוא יראה במכירה כמוצא מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן להשקיע יותר משאבים ומאמץ בניסיון לשכנע את הלקוח, משום שבעיניו ההצלחה במכירה היא קריטית לשיפור המצב הרגשי או הכלכלי שלו.

מוכר שמח עלול להיות אדיש למכירה

לעומת זאת, מוכר שמח עשוי להרגיש שהוא לא חייב להתאמץ מדי. אם הכל טוב מבחינתו, הוא עשוי לחשוב: "למה לי להתעקש? אני לא חייב את המכירה הזאת", מה שעלול להוביל לפחות השקעה במכירה. ישנם מוכרים שמחים שיגידו לעצמם שאין להם צורך לדחוף את הלקוח לכיוון הקנייה, ולכן עשויים למכור פחות.

השוואה ללקוחות עצובים ושמחים

נושא דומה ניתן לראות גם אצל לקוחות: לקוח עצוב יכול להיות כזה שיאמר "אני לא צריך את המוצר הזה, שום דבר לא ישפר את מצבי" ולא יקנה. אבל יכול להיות לקוח אחר, שגם הוא עצוב, שיחשוב "אולי המוצר הזה ישנה את חיי" ולכן ירצה לרכוש אותו. באופן דומה, מוכרים עצובים יכולים להיות כאלה שמתייאשים מהר, אבל גם כאלה שנאחזים במכירה כדי לנסות לשפר את מצבם.

מסקנה

אין תשובה חד משמעית לשאלה מי מוכר טוב יותר - מוכר שמח או מוכר עצוב. מצד אחד, מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל תלוי בהקשר הספציפי ובאופי של המוכר עצמו.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב לשאלה הבאה והיא למי יותר קל למכור למוכר עצוב או למוכר שמח או במילים אחרות איך משפיע מצב הרוח של המוכר על המכירה שלו ללקוח. אז ברור לצורך העניין שאם יש מוכר עצוב שברגע שלקוח יגיע אליו הוא יתחיל להאשים את הלקוח בבעיות שלו וישפוך מים על הלקוח כי הוא עצבני אז ברור שהמכירה כנראה לא תצא לפועל אז כמובן שלא מדובר על זה אבל בהנחה ששניהם ינסו למכור המוכר השמח והמוכר העצוב, יש לדוגמה מלא סטנדאפיסטים שהם עולים לבמה ומאוד שמחים אבל בתוך תוכם הם עצובים כי אי אפשר להיות שמח כל יום מחדש.

בין כך ובין כך המוכר בהנחה שהוא יעמיד פנים כלפי חוץ הוא יהיה שמח או להפך איך מצב הרוח של המוכר משפיע על המכירה אז קודם כל בגדול צריך לדעת שכל תהליך של מכירה כמו כל פעולה אחרת יש בו תמיד גם שמחה וגם עצב, כל בן אדם שמוכר לכם מוצר הוא גם שמח וגם עצוב מחויב שהוא קצת שמח קצת עצוב. בא נסביר למה המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי הוא חושב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע, לקוח קונה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע אבל גם המוכר מוכר את המוצר כי הוא חושב שלמכור את המוצר יעשה לו יותר טוב מרע.

אם המוכר היה מרגיש מושלם שלמות הכל מושלם הכל בסדר אין אפשרות לשיפור, אם המוכר היה מאושר ברמה כל כך גבוהה שאין אפשרות להיות יותר מאושר מזה כל כך טוב שאין אפשרות שיהיה יותר טוב אז הוא לא היה מוכר למה שהוא ימכור את המוצר ללקוח מה הוא בכלל צריך מהלקוח. המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי יש תועלת שהוא רוצה להשיג במכירה אם המוכר לא היה משיג שום תועלת מהמכירה הוא לא היה מוכר את המוצר ואם המוכר משיג תועלת מהמכירה זה אומר שיש לו כרגע איזה חיסרון כי אחרת הוא לא יכול להשיג תועלת, מי שאין לו חיסרון איך הוא ישיג תועלת?

ולכן כל תהליך של מכירה המוכר חייב להיות קצת עצוב ברמה הרגשית שזה בעצם מה שמניע אותו למכור כי הוא חושב שהלקוח ימלא לו את החיסרון שלו. יחד עם זאת בכל תהליך של מכירה בעולם חייב להיות שהמוכר יהיה גם קצת שמח, למה חייב להיות שהמוכר גם קצת שמח? כי אם המוכר היה מיואש לגמרי מרגיש רע מיואש שבור מה שזה לא יהיה, כל כך רע עד כדי כך שהוא לא רואה את הטוב אפילו לא בקצה המנהרה הוא גם לא היה מוכר את המוצר ללקוח, למה? כי בשביל שהוא ימכור את המוצר ללקוח הוא צריך לחשוב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע.

זאת אומרת שהוא חושב שמשהו טוב יכול לצאת לו מזה, זאת אומרת שיש לו איזה שביב של תקווה איזה ניצוץ של תקווה כי אם אין שום דבר טוב שיכול לצאת לך מזה למה שתמכור את המוצר. ולכן מהצד של המוכר הממוקד בחיסרון של עצמו הוא מרגיש רע, מהצד שהוא ממוקד ביתרון שהוא הולך לקבל מהלקוח הוא מרגיש טוב בכל מקרה הוא גם שמח וגם עצוב תמיד. ואף על פי כן באופן יחסי וכפי שאמרתי קודם זה נכון בכל תחום כל פעולה שהבן אדם עושה הוא גם קצת עצוב כי אחרת הוא לא היה עושה את הפעולה כי אם הכל מושלם למה אתה צריך לעשות פעולה ומצד שני הוא גם קצת שמח כי הוא חושב שיכול להיות יותר טוב כי אם אתה חושב שהכל גרוע למה אתה עושה את הפעולה.

אם הכל טוב למה אתה עושה את הפעולה ואם הכל רע למה אתה עושה את הפעולה, כל פעולה נובעת מזה שהבן אדם חושב שבאופן יחסי יהיה לו קצת יותר טוב אם הוא יעשה את הפעולה מאשר אם הוא לא יעשה אותה שאז יהיה לו קצת פחות טוב שזה במילים אחרות להגיד קצת רע. וזה נושאים שכבר הסברתי בהזדמנויות אחרות, בכל מקרה לגבי מצב הרוח של המוכר אז זה עובד ככה בשביל שהעסקה תתבצע הלקוח צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע, בשביל שהלקוח יחשוב את זה זה תלוי גם ביכולת של המוכר לשכנע את הלקוח והיכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה גם בעד כמה הוא רוצה לשכנע את הלקוח ביכולות שלו וגם ברצון שלו.

ובמה תלוי הרצון של המוכר בלשכנע את הלקוח, במה תלוי עד כמה המוכר רוצה לשכנע את הלקוח לקנות? זה תלוי בכמה שהמוכר חושב שאם הוא ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס למאמץ שהוא חושב שכרוח בתהליך של המכירה. עכשיו זה עובד ככה ככל שהמוכר חושב שתהליך המכירה יעשה לו יותר טוב מרע ככה בעצם הוא יתאמץ יותר למכור ככה יש יותר סיכוי שהוא ימכור, עכשיו זה עובד ככה מי יחשוב שיותר קל למכור ללקוח מוכר שמח או מוכר עצוב? התשובה היא שכנראה שמוכר שמח.

למה? כי שמחה באופן כללי נובעת מכך שבן אדם רואה את הטוב שיש בכל דבר בן אדם רואה את היתרונות שיש בכל דבר, באופן יחסי בן אדם מסתכל על חצי הכוס המלאה מה שזה לא יהיה והעצבות נובעת מכך שבאופן יחסי באותו רגע בן אדם רואה את חצי הכוס הריקה רואה את החסרונות רואה את הבעיות. ולכן באופן יחסי בן אדם נמצא ב - mode במצב שבו הוא רואה את היתרונות אז ברגע שהוא יגיע לקושי במכירה הוא יתמודד עם זה בקלות הוא יגיד "זה לא כל כך קשה בא נראה את היתרונות" מפה לשם משם לפה אפשרי למכור ללקוח. לעומת זאת אם בן אדם רואה שחורות רע לו מאוד אז בגלל שרע לו גם כנראה שהוא יחשוב שיותר קשה למכור ללקוח, למה יותר קשה למכור ללקוח? כי כל פעם כשהלקוח ישאל אותו שאלה הוא יראה את זה כאסון, כל פעם כשהלקוח יביע התנגדות הוא יראה את זה כקטסטרופה מה שזה לא יהיה למה כי יש לו מצב רוח רע.

זאת אומרת מההיבט של מי חושב שיותר קל למכור יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו כקשה כי אם הוא היה כל כך אופטימי ורואה את הכל כטוב למה הוא בכלל עצוב והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם את תהליך המכירה כקל. יחד עם זאת בשביל לסגור עסקה מלקוח צריך לשכנע את הלקוח בשביל לשכנע את הלקוח צריך לרצות לשכנע את הלקוח, בשביל לרצות לשכנע את הלקוח צריך לחשוב שתהליך המכירה הוא קל אבל השאלה היא גם כמה תועלת מביא תהליך המכירה ללקוח.

ופה יש שני היבטים זה נכון שמוכר בלי מצב רוח כנראה שהוא יחשוב שיותר קשה לשכנע את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר שעצוב, מוכר שמח או מוכר עצוב. והנושא הוא פשוט מהיבט מסוים מוכר שהוא עצוב אין לו מצב רוח לכלום הוא מיואש מהכל הוא אומר "מה יצא לי מזה שעכשיו אני אסגור את העסקה הזאת בשביל מה אני צריך את זה" ואז גם יש לו פחות חשק לסגור את העסקה, לעומת זאת מוכר שמח טוב לו פה ושם שם ופה והוא אומר "יהיה טוב הכל טוב יהיה עוד יותר טוב" אופטימי, הוא אומר "כן בא נראה את הטוב אם אני אסגור את העסקה אני ארוויח ככה וככה בוא נסגור את העסקה" ולכן למוכר שמח יש יותר מוטיבציה יותר רצון לסגור את העסקה מאשר ממוכר עצוב שהוא כל כך עצוב הוא אומר "מה יצא לי מזה שאני אסגור את העסקה הזאת בכל מקרה לא יצא לי מזה כלום למה לי להתאמץ".

יחד עם זאת יכול גם להיות הפוך, מה ההפוך? שמוכר שהוא שמח הכל טוב לו הכל סבבה לו והוא אומר "בשביל מה אני עכשיו צריך לריב עם הלקוח מה זה ייתן לי, איזה תועלת זה ייתן לי עכשיו לריב עם הלקוח אני אגיד ככה הלקוח יגיד ככה, מה אני צריך את זה טוב לי לא מחפש את זה". לעומת זאת מוכר שהוא עצוב יכול להיות שהוא דווקא יגיד לעצמו "המצב כל כך גרוע אולי אם אני אצליח למכור את העסקה הזאת אולי אם אני אצליח לסגור הזאת אולי יהיה לי יותר טוב" ולכן דווקא יכול להיות שדווקא המוכר העצוב יהיה לו יותר רצון למכור, למה כי מרוב שהוא עצוב מרוב שהוא מיואש הוא נאחז במחשבה שאומרת לו "אם תמכור המצב יהיה מאוד טוב" או "אם תצליח למכור החיים שלך ישתנו" או מה שזה לא יהיה ולכן דווקא יכול להיות שמוכר עצוב תהיה לו יותר הצלחה במכירות מרוב שהוא עצוב הוא יותר מתאמץ למכור, הוא יותר רוצה למכור כי הוא חושב שהטוב שהמכירה תביא לו תשפיע עליו באופן גדול יותר.

וכמו שהסברתי מפעם אחרת למי יותר קל למכור ללקוח עצוב או ללקוח שמח אז מהיבט מסוים יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך מיואש מהכל הוא אומר "מה אני צריך את המוצר הזה מה זה ייתן לי" הוא לא יקנה את המוצר לעומת זאת השמח זה להפך. ולעומת זאת יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך עצוב שהוא יגיד" הלוואי שהמוצר הזה יעשה לי בוא נקנה את המוצר גם אם הוא לא מתאים לי", למה כי מרוב שהוא עצוב הוא כבר רוצה לקנות את המוצר בשביל לקבל איזו תקווה. יש אנשים כשהם מדוכאים הם לא אוכלים ויש אנשים שכשהם מדוכאים הם אומרים "מה יעזור לי עכשיו לאכול אפילו לאכול אני לא צריך לא רוצה לחיות" ויש אנשים כשהם מדוכאים הם אוכלים ואוכלים ואומרים "אולי האוכל הזה יעשה לי טוב" ולכן זה לשני הצדדים.

ולכן דווקא יכול להיות שהמוכר העצוב ימכור פחות מהמוכר השמח כי מרוב שהוא עצוב הוא לא רואה את הטוב שיכול לצאת לו מתהליך המכירה ולכן אין לו עצבים להתעסק עם המכירה לעומת זאת דווקא יכול להיות שהמוכר העצוב הוא דווקא ימכור יותר כי הוא מאוד עצוב והוא בראש שלו חושב "אם אני אצליח למכור הטוב שיצא לי מתהליך המכירה יכול לעשות לי מצב רוח יכול לשפר לי את המצב רוח, יכול להעלות לי את הערך העצמי" מה שזה לא יהיה "יכול לשנות את המצב הכלכלי" מה שזה לא יהיה ולכן יכול להיות שדווקא המוכר העצוב יכול למכור יותר טוב ודווקא יכול להיות שהמוכר השמח יכול למכור יותר טוב והכל לפי ההקשר. אז שיהיה לכולם בהצלחה תודה.
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה ... צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה? מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים במוצר וממעט לשים לב לחסרונות. כאשר אדם נמצא בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו. אך גם כאן קיימת ... זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את המוצר, ... מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר. למה לקוח שמח עשוי להיות ביקורתי יותר? אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של חוויה ... לעצמו שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד ... אותו? לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות ... יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא שלם עם עצמו ולא מרגיש צורך במוצר, הוא עלול ... נמנעים ממנה? למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב? השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ... ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא ... במוצרים שיכולים לשפר את מצבו. השפעת השמחה על תהליך הקנייה לעומת זאת, כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, החשיבה שלו נוטה להיות חיובית יותר. ... צורך רגשי ולא מתוך החלטה רציונלית. כיצד שמחה יכולה דווקא להקשות על מכירה? מנגד, דווקא כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, הוא עשוי להיות פחות ... להיות ביקורתי יותר ולהטיל ספק בהצעה. אדם שמח לא בהכרח מרגיש צורך לתקן משהו בחייו, ולכן ייתכן שיגיד: רגע, האם אני באמת צריך את זה? האם זה ... חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. אם הלקוח נמצא במצב של ... להימנע מהחלטות רכישה המושפעות מעצב או משמחה בלבד, חשוב שהקונים יבדקו באופן אובייקטיבי האם המוצר באמת מתאים להם, במקום לקנות מתוך דחף ... טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם שמח עשוי להיות חיובי ופתוח לרכישה, אך אם הוא מסופק, הוא עלול להיות ביקורתי ולסרב. לכן, אין ... קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא ... האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר הוא צריך ... על המוצר וכו. אבל לעומת זאת לקוח כשהוא שמח אז הראש שלו מכוונן לראות את הדברים הטובים שיש בחיים לראות יותר יתרונות מחסרונות, לראות את הטוב שיש בכל דבר וכו כי הרי לכן הוא שמח ואז ממילא יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר כי גם אם המוצר לא כל כך טוב עדיין באופן יחסי ... מוצר ושנסגור עסקה דווקא עם לקוח כשהוא שמח. יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר בצורה מאוד פשוטה יש מצבים שבהם ... יקנה את המוצר. ולעומת זאת אם נגיד בן אדם שמח ונבוא למכור לו מוצר דווקא בגלל שהוא
שמח בחלקו - מהו *השקר* של העשיר ששמח בחלקו?
שמח בחלקו - מהו *השקר* של העשיר ששמח בחלקו?
שמח בחלקו - מהו השקר של העשיר ששמח בחלקו? האם באמת אפשר להיות שמח בחלקך? ישנו ביטוי נפוץ וידוע שאומר: איזהו עשיר? השמח בחלקו. לפי אליעד כהן, הביטוי הזה הוא אחד ... מפורטת ועמוקה מדוע השמח בחלקו הוא למעשה אשליה בלתי אפשרית כמעט ... שלם בחייו. למה הביטוי שמח בחלקו הוא שקר? לפי אליעד כהן, כשאומרים ... יכול לגרום לעצמו להיות שמח בחלקו, משקרים לו. אם האדם אכן היה מסוגל להיות שמח בחלקו לחלוטין, פירוש הדבר שהוא לא היה רוצה ... חולה, שאומרים לו תהיה שמח בחלקך שאתה לפחות חי. אולם במציאות, אם האדם ... ולקחת תרופה, הוא ישמח לשנות את המצב. אם הוא באמת היה שמח בחלקו באופן מוחלט, הוא היה מסרב לתרופה, ... אדם רעב. לכאורה, אדם ששמח בחלקו אמור להיות מאושר גם כאשר הוא רעב או ... שלמעשה הוא לא באמת שמח במצבו הנוכחי. הוא עדיין מעוניין לשנות את מצבו. מדוע העשיר ששמח בחלקו הוא לא באמת עשיר? אליעד מסביר שגם אם אדם אומר שהוא שמח בחלקו, בפועל, תמיד ניתן לשמח אותו יותר. לדוגמה, אם לאדם יש כמות מסוימת של כסף והוא טוען שהוא שמח, אך כשמציעים לו יותר כסף הוא מיד שמח יותר, ברור שבמצב הקודם הוא לא היה לגמרי שמח. אם באמת היה שלם, שום תוספת לא הייתה משנה את רמת השמחה שלו. דוגמה נוספת שהוא מביא היא של אדם ... אם ירגיש שינוי כלשהו בשמחה שלו כשהחליפו לו את החולצה, זה מעיד שבפועל ... לכן, והוא לא היה באמת שמח בחלקו. מדוע האדם לא מסוגל להגיע לשלמות של שמח בחלקו? האדם, מעצם טבעו, תמיד יחווה חוסר ... יכול היה להפוך אותו לשמח יותר. במצב כזה, האדם לעולם לא באמת יהיה שמח בחלקו. אם האדם באמת היה שמח באופן מוחלט, שום דבר לא היה חסר לו, והוא ... אפשר לדעת שאתה באמת לא שמח בחלקך? אליעד מסביר שאדם ששמח בחלקו צריך להיות מסוגל לשמוח גם כשהוא חווה ... בעצם מודה שהוא לא באמת שמח במצב הזה, והוא רק משקר לעצמו כשהוא טוען שהוא שמח בחלקו. האדם תמיד שואף להרגיש טוב יותר, וזו ...
כסף, איך נוצר הרצון לכסף? האם יש לי מספיק כסף? מתי נפסק הרצון לכסף? למה אני רוצה כמה שיותר כסף? האם לרצות כמה שיותר כסף? האם יש סוף למרדף אחרי הכסף? למה אני רוצה עוד כסף? איך להיות שמח במה שיש? האם להפסיק את המרדף אחרי הכסף? איזהו עשיר שמח בחלקו, איך להיות שמח בחלקך? כמה זה מספיק כסף? האם אני צריך עוד כסף? איך להפסיק לרצות עוד כסף?
... כמה שיותר כסף? האם יש סוף למרדף אחרי הכסף? למה אני רוצה עוד כסף? איך להיות שמח במה שיש? האם להפסיק את המרדף אחרי הכסף? איזהו עשיר שמח בחלקו, איך להיות שמח בחלקך? כמה זה מספיק כסף? האם אני צריך עוד כסף? איך להפסיק לרצות עוד כסף? וכאן נשיב לשאלה, האם מי שאוהב כסף ומי שרוצה כסף, האם הוא אמור לרצות כמה שיותר כסף, או שהגיוני שהוא יסתפק בכמות מסוימת של כסף ושאחריה הוא ישמח בחלקו? והתשובה לכך היא, שזה תלוי בעיקר בסיבה שבגללה האדם רוצה כסף. ובהתאם לכך, האם סכום X של כסף, ימלא לו את הרצון שלו בכסף או שלא. ...
שמחה, להיות שמח, שמחת חיים, חוסר שמחה, דיכאון, עצבות, ייאוש, חרדות, להיות בשמחה
שמחה, להיות שמח, שמחת חיים, חוסר שמחה, דיכאון, עצבות, ייאוש, חרדות, להיות בשמחה ובו יתבאר עניין השמחה של האדם בחיים. ויתבאר, במה תלויה השמחה של האדם בחיים? ומה גורם לאדם להיות שמח? ואיך האדם יכול לגרום לעצמו להיות שמח? והאם אפשר להיות רק בשמחה? ולמה לפעמים האדם נכנס לדיכאון? וממה נובעת תחושת עצבות ... ולמה יש לאדם חרדות וחוסר שמחה? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי כולם מנסים להיות שמחים כמה ... כמה שיותר אל תחושה של שמחה, ולהתרחק כמה שיותר מתחושה של עצב ודיכאון. כי כאשר האדם מרגיש שמח, אז הוא מרגיש טוב משמחת החיים שלו. וכאשר האדם עצוב ובדיכאון, ... שמשמחים אותו, כדי להיות שמח וכולי. ומי שעוד יתבונן יראה, כי השמחה של האדם, כל הזמן חומקת ממנו. וגם אחרי שהאדם עושה המון מאמצים כדי להיות מאושר ושמח, וגם אחרי שהאדם כבר מצליח להיות שמח ומאושר, עדיין תמיד בדרך כלשהי, השמחה חומקת מהאדם, והאדם תמיד מסיבה כלשהי, מפסיק להרגיש שמחה ואושר. ובמקום אושר ושמחה, תמיד מופיעות פתאום מחשבות כלשהן של חוסר שביעות רצון ... האדם צריך לעשות, כדי להיות שמח, וכמה שיותר שמח? וגם אם לא להיות שמח, אז לכל הפחות, כמה שיותר להיות שבע רצון מהמציאות, וכמה שפחות ... מהמציאות? ומהי החוקיות של השמחה והעצב של האדם? והתשובה לשאלה הזאת היא, שמי שרוצה להיות שמח, עליו להתמקד קודם כל, בלהבין את המנגנון הרגשי הפנימי שלו. ... אחרי דברים שאולי יעשו אותך שמח באופן רגעי, במקום זה תנסה בכלל להבין, את המנגנון, שאחראי על השמחה והדיכאון של האדם. דהיינו, יש להתמקד בהבנת המנגנון הרגשי של ... הדבר החשוב ביותר כדי להיות בשמחה , הוא שהאדם בכלל יבין את המנגנון של השמחה. ומי שיעמיק בהבנת המנגנון הרגשי של השמחה והעצבות, יראה, כי הגורם היחיד שאחראי על מצב הרוח של האדם, ... שרמת ההתאמה עולה, כך עולה השמחה והאושר של האדם. וככל שרמת ההתאמה יורדת, כך עולה רמת העצבות ...
שמחה - לשמוח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, להיות שמח בחלקך, איך להיות שמח
שמחה - לשמוח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, להיות שמח בחלקך, איך להיות שמח ובו יתבאר העניין של שמחה בחלקך והעניין של איזהו עשיר השמח בחלקו. ויתבאר, האם באמת עשיר הוא זה ששמח בחלקו? והאם באמת האדם יכול לשמוח בחלקו? ובמה תלויה השמחה של האדם? ועוד. והעניין הוא, כי שמחה היא, כאשר רצונו של האדם מתמלא. כי לאדם יש רצון עצמי, שהמציאות תהיה כך או אחרת. ולאדם יש גם את החלק שלו. דהיינו, את המציאות שלו. ואם האדם שמח בחלקו, דהיינו, רוצה את המציאות שלו, אז הוא נחשב לעשיר ולמאושר. ואם האדם לא שמח בחלקו, דהיינו, לא מרוצה מהמציאות שלו כפי מה שהיא, אז ממילא הוא עני, שאינו מאושר מחייו. ומי שיתבונן יראה, כי מצד האמת, מי שרק ישמח בחלקו בשלמות, הרי שממילא הוא גם לא ימשיך לשחק במשחק של החיים, וגם הוא ממילא יפסיק להיות שמח. ולמה? כי המשחק של החיים, הוא כאשר יש לאדם רצונות שונים, ושהאדם מתאמץ כדי למלא את הרצונות שלו, כדי להשיג את המטרות שלו. ומי שיהיה שמח בחלקו בשלמות אמיתית, דהיינו, שהוא לא ירגיש ששום דבר חסר בעולם שלו, בשום נושא ... שלו. או שפתאום האדם רוצה איזה רצון אחר, לשנות את המציאות, ואז יש משחק חדש, של מרדף חדש, אחרי רצון חדש. והרעיון הוא, שמי שיצליח להיות שמח בחלקו בשלמות אמיתית, דהיינו, שהוא יהיה שבע רצון בשלמות מלאה מכל חלקו, דהיינו, ... והאדם מגיע למצב של הרמוניה מלאה, ושל אחדות מלאה עם המציאות. ולא שזה טוב או רע, אלא שזה המצב. והרעיון הוא, שמי שיצליח להיות עשיר ששמח בחלקו בשלמות, ממילא הוא כבר לא יחווה שום רצון כלשהו. ואז ממילא הוא גם כבר לא ... מסוגל להרגיש בתת המודע שלו, שהוא אדם עני. כי מי שלא יודע מהו אדם עני, הוא לא יכול לדעת גם לא שהוא אדם עשיר. ולהגיע למצב של עשיר ששמח בחלקו בשלמות, פירושו, שהאדם ככ שמח בחלקו, עד כדי כך שהוא אפילו לא מסוגל לחוות חוסר שמחה בחלקו. שהאדם ככ מרוצה מהמציאות, עד כדי כך שהוא לא יכול, אפילו לא לדמיין מצב של ... יכול אפילו לא לדמיין חוסר שביעות רצון מהמציאות. ואז הוא מפסיק להיות עשיר או עני, כי כבר אין לזה משמעות עבורו. והמסר הוא, שלהיות עשיר ששמח בחלקו, זה אומנם חוויה מאוד טובה, ביחס לאדם שמרגיש שהוא עני, כי הוא לא שמח בחלקו. אבל צריך לדעת, שכאשר לוקחים את החוויה הזאת לקצה האחרון שלה, אז היא מתבטלת, כי אין לה את הניגוד שלה. ומי שרוצה להיות עשיר ששמח בחלקו, באופן חלקי או בשלמות, כיצד הוא יכול לעשות זאת? תשובה: על ידי הבנת מנגנון השמחה. דהיינו, שהאדם מוכרח להבין, מה באמת אחראי לכך שהוא יהיה בשמחה או בעצבות, ומה אחראי לרמה של השמחה או של העצבות שלו. ועל ידי הבנת המנגנון של השמחה והעצבות, על ידי זה האדם יכול להגיע למצב שבו הוא שמח יותר או שמח פחות, לפי כמה שהוא נצמד לחוקיות של השמחה ושל העצבות. ...
השפעת המטופל על המטפל, מי משפיע על מי? טיפול בחולי נפש, חכם וטיפש, שמח ועצוב, מתי המטופל משפיע על המטפל? מתי הפסיכולוג יושפע מהמטופל? יחסי מטפל מטופל, מעשה בשבעה קבצנים, הקבצן החרש, טיפול לפסיכולוגים
השפעת המטופל על המטפל, מי משפיע על מי? טיפול בחולי נפש, חכם וטיפש, שמח ועצוב, מתי המטופל משפיע על המטפל? מתי הפסיכולוג יושפע מהמטופל? יחסי מטפל מטופל, מעשה בשבעה קבצנים, הקבצן החרש, טיפול לפסיכולוגים
... המטופל על המטפל, מי משפיע על מי? טיפול בחולי נפש, חכם וטיפש, שמח ועצוב, מתי המטופל משפיע על המטפל? מתי הפסיכולוג יושפע מהמטופל? יחסי מטפל מטופל, מעשה בשבעה קבצנים, ... אליעד כהן עוסק בשאלה הפילוסופית והמעשית של השפעת המטופל על המטפל ובחינה של יחסי מטפל - מטופל. אליעד פותח את השיחה בשאלה בסיסית: מה קורה כששני אנשים, אחד שמח ואחד עצוב, נפגשים? איך אחד מהם יכול להשפיע על השני? אליעד מציין כי כל אדם שמח או עצוב יכול להשפיע על האחר. אם אדם עצוב פוגש אדם שמח, השאלה היא מי מהם ישפיע על השני? האם פסיכולוג שנפגש עם מטופל אובדני יכול להישאר אובייקטיבי או שהמצב ... שם הקבצן החרש נותן מתנה זוגית: שתהיו כמוני. הוא מברך את הזוג הצעיר כך שיחיו חיים טובים כמוהו, אבל מתברר שהחיים הטובים שלו אינם אלא חיים פשוטים מאוד, עליהם הוא שמח וחש שהם מושלמים. אליעד מציין שזו חוכמה בעיניו, אבל היא שונה מאוד מהחיים של עשירים, שיש להם יותר. בהמשך, ... חייהם כרגיל, וזה מדגיש את העובדה שלפעמים לא ניתן לשנות מציאות בלי להבין את כל הפרספקטיבות שגורמות לאנשים להיות מאושרים. בהמשך, אליעד מתאר סיטואציה שבה יש אדם שמח ואדם עצוב שמנסים להשפיע אחד על השני, אך בסופו של דבר, התשובה לשאלה מי ייקח את מי? היא מי שיותר אמיתי. כלומר, כאשר אדם שמח נתקל במישהו עצוב, עליהם להבין את הסיבות שמובילות כל אחד מהם להרגיש כפי שהוא מרגיש. במקרים כאלו, השמחה או העצב האמיתיים ינצחו. גם אם השמחה נתפסת ככנה יותר, זה עשוי להיות בגלל שהעצוב יש סיבות יותר אמיתיות לדיכאונו. לאחר מכן, אליעד עובר לשלב ... אושר, ומשתמש במטאפורה של שולחן כדי להמחיש את הרעיון. הוא מציין כי אם אדם עני יאמין שיש לו חיים טובים, זה לא בהכרח נכון, והעושר לא תמיד יביא לאושר. הוא מסביר שהשמחה היא לא תלויה במציאות הפיזית בלבד, אלא במה שהאדם רואה ובמה שהוא מאמין בו. לקראת סיום, אליעד מדבר על ... ולכן לעיתים אינן מספקות תוצאות אמיתיות לאורך זמן. השפעת המטופל על המטפל מתי המטופל משפיע על הפסיכולוג? שיטות טיפול בחולי נפש הקשר בין עושר לאושר מה גורם לשמחה ולעצב? מהו טיפול פסיכולוגי אמיתי? ...
שמחה, אושר, עצבות, איך להיות שמח? אופטימיות, איך ליצור שמחה? איך להיות מאושר? שורש השמחה, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית, דיכאון, פסימיות, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית
שמחה, אושר, עצבות, איך להיות שמח? אופטימיות, איך ליצור שמחה? איך להיות מאושר? שורש השמחה, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית, דיכאון, פסימיות, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית
שמחה, אושר, עצבות, איך להיות שמח? אופטימיות, איך ליצור שמחה? איך להיות מאושר? שורש השמחה, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית, דיכאון, פסימיות, חשיבה ... חשיבה שלילית איך לחוות שמחה אמיתית ללא תלות באירועים חיצוניים? אחד הנושאים המרכזיים ... בהרצאה הוא החוויה של השמחה, תוך התייחסות לשאלה איך אפשר לחוות שמחה מתמדת, ללא תלות באירועים חיצוניים או בעתיד כלשהו. האדם חושב בדרך כלל שהוא שמח בגלל אירוע חיצוני מסוים, כמו זכייה בלוטו או קבלת חדשות ... הסיבה האמיתית לתחושת השמחה אינה עצם האירוע, אלא התחושה שנוצרת כשאדם מדמיין ... שזכית בלוטו, אתה מרגיש שמחה אף על פי שהכסף עדיין לא נמצא בידיך, בגלל שאתה מדמיין ... מהו השורש של תחושת השמחה? אליעד מסביר שהשורש של השמחה הוא התחושה הפנימית שהמציאות היא בדיוק כרצונך. לכן, הדרך להשיג שמחה מתמדת היא להבין איך לגרום לעצמך לחוות שהמציאות כרגע היא ... בשום דבר אחר כדי לחוות שמחה. למה השמחה מהפנטזיה גדולה יותר מהשמחה במציאות? אחד ההסברים של אליעד לשאלה מדוע השמחה בעת דמיון או פנטזיה על אירוע עתידי גדולה יותר מהשמחה בעת התרחשותו בפועל, הוא שהחוויה האמיתית לעולם אינה ... עצמה. הסיבה לכך היא שהשמחה מגיעה בעיקר מתוך הדמיון שהמציאות בעתיד תהיה בדיוק ... וזה מפחית את תחושת השמחה. למה תחושת שמחה אינה נמשכת לאורך זמן? אליעד מתאר את השמחה כתהליך זמני, משום שהמוח תמיד יוצר חיסרון חדש. הוא מדגים ... שבה אתה מרגיש תמיד שמח? כדי לפתור את הבעיה של אושר זמני, אליעד מציע תרגיל: לשבת ... שאתה רוצה, תוכל לחוות שמחה בלתי תלויה. הרעיון הוא להגיע למצב תודעתי שבו הרצון ... המציאות הרצויה מעניק לך שמחה? השמחה מגיעה כשיש סנכרון בין הרצון שלך לבין ... מה שאתה רוצה, אתה חווה שמחה. זו הסיבה שכשאתה מדמיין עתיד מוצלח, אתה שמח, אך כאשר האירוע עצמו מתרחש, השמחה אינה מתממשת באותה העוצמה. התחושה החזקה באמת מגיעה רק ... אליעד מבהיר שאפשר להרגיש שמחה מהמציאות הנוכחית אם אתה מבין את העיקרון שהשמחה לא תלויה באירוע חיצוני אלא בתחושה פנימית של התאמה בין ...
התפתחות אישית, איך להרגיש טוב? איך להצליח בחיים? איך לאהוב את עצמי? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס? איך לא לשנוא? איך להיות שמח? איך לא להיות בדיכאון? איך לפתח ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמי? לא להרגיש טוב, לא לאהוב את עצמי
התפתחות אישית, איך להרגיש טוב? איך להצליח בחיים? איך לאהוב את עצמי? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס? איך לא לשנוא? איך להיות שמח? איך לא להיות בדיכאון? איך לפתח ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמי? לא להרגיש טוב, לא לאהוב את עצמי
... איך לא לשנוא? איך להיות שמח? איך לא להיות בדיכאון? איך לפתח ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמי? לא להרגיש טוב, לא לאהוב את עצמי מהם הדרכים להרגיש טוב עם ... האם אני חייב להיות שמח או רגוע כל הזמן? אין הכרח להיות שמח או רגוע כל הזמן. הצורך להרגיש רגוע או שמח נובע ממקום של התנגדות. כשאדם אומר אני לא רוצה להיות בדיכאון או אני לא רוצה לכעוס, הוא בעצם אומר שהוא לא אוהב את תחושת הדיכאון ... שאם אנחנו לא מרגישים שמחה או שקט נפשי, זה לא אומר שאנחנו לא שלמים. האם אהבה עצמית היא חובה? השאלה איך לאהוב את עצמי? היא בעצם ביטוי לחוסר אהבה עצמית. ... את עצמי?, איך להיות שמח? ו - איך לא לכעוס? נובעות מתוך עימות פנימי עם עצמך. אליעד מציע להפסיק להיאבק בתחושות האלה ולהתחיל לאהוב את זה שאתה לא אוהב את ... כמו אני רוצה להיות שמח או אני רוצה לאהוב את עצמי, טמון בעימות הפנימי של האדם עם רגשותיו. השאלה המרכזית היא מי החליט שאנחנו חייבים להרגיש טוב או ... צריך להרגיש רגוע או שמח. יש לאדם נטייה להימנע מתחושות שליליות כמו כעס או דיכאון, אך אם נביט בזווית אחרת, אפשר למצוא את היתרון גם בתחושות אלו. כל מטרה כמו איך להיות שמח? או איך לא להיות בדיכאון? נובעת מתוך מקום של התנגדות. אדם שמבקש להיות שמח, בעצם אומר שהוא לא אוהב את הדיכאון שבו, במקום להבין את הדיכאון ולהשלים איתו. האם אני חייב לאהוב את עצמי? השאלה איך לאהוב את ... טוב, להיות רגוע, להיות שמח או לאהוב את עצמנו - נובעות מהמקום של אני לא רוצה להיות כך. אנו חווים את עצמנו בעימות עם תחושותינו. כשאדם שואל איך אני יכול ...
איך לאהוב את מה שיש? כוחו של הרגע הזה, למה קשה להעריך את מה שיש? איך להעריך את מה שיש לנו? איזהו עשיר השמח בחלקו, איזהו מאושר השמח בחלקו, איך לשמוח בחלקך? איך לשמוח במה שיש? להיות שמח בחלקי
איך לאהוב את מה שיש? כוחו של הרגע הזה, למה קשה להעריך את מה שיש? איך להעריך את מה שיש לנו? איזהו עשיר השמח בחלקו, איזהו מאושר השמח בחלקו, איך לשמוח בחלקך? איך לשמוח במה שיש? להיות שמח בחלקי
... שיש? איך להעריך את מה שיש לנו? איזהו עשיר השמח בחלקו, איזהו מאושר השמח בחלקו, איך לשמוח בחלקך? איך לשמוח במה שיש? להיות שמח בחלקי למה קשה לנו להעריך את מה שיש לנו? אליעד כהן מסביר כי חוסר היכולת של האדם להעריך את מה שיש לו נובע בעיקר ... למה קשה להעריך את הקיים? כיצד לשמור על שמחה פנימית? כוחו של הרגע הזה למה אני לא מצליח להרגיש סיפוק? איך להעריך את מה שיש לי? למה אני לא מצליח להרגיש סיפוק? ... שמחת חיים? איך ליצור שמחת חיים? איך להיות שמח בחלקך? איך למצוא שמחת חיים? איך לשמור על התשוקה בזוגיות לאורך זמן? איך לשמור על פרפרים בבטן? חשיבה חיובית, למה קשה לחשוב חיובי? למה קשה להיות שמח? איך לאהוב את מה שיש? כוחו של הרגע הזה, איך להעריך את מה שיש? איך להעריך את מה שיש לנו? איזהו עשיר השמח בחלקו, איזהו מאושר השמח בחלקו, איך לשמוח בחלקך? איך לשמוח במה שיש? איך להיות שמח בחלקי? חשיבה שלילית ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה ... לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה. כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה? בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, ... לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה. כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה? מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך ... את עצמו ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי ... לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
אושר, הצלחה, אהבה וחיים טובים - הספר על: שמח, הדרך אל האושר, אושר, איך להיות מאושר, להיות אדם מאושר, הסוד של האושר, מהו אושר אמיתי, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

אושר ושקט נפשי אמיתי - הספר על: מהו אושר אמיתי, שמח, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהו אושר אמיתי, מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Happiness.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, אימון אישי לאושר, קאוצינג בתחום שמח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Happiness.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 15:35:43 - wesi13