... יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר
עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה ... מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב לשאלה הבאה והיא למי יותר קל למכור למוכר
עצוב או למוכר שמח או במילים אחרות איך משפיע מצב הרוח של המוכר על המכירה שלו ללקוח. אז ברור לצורך העניין שאם יש מוכר
עצוב שברגע שלקוח יגיע אליו הוא יתחיל להאשים את הלקוח בבעיות שלו ... ברור שהמכירה כנראה לא תצא לפועל אז כמובן שלא מדובר על זה אבל בהנחה ששניהם ינסו למכור המוכר השמח והמוכר
העצוב, יש לדוגמא מלא סטנדאפיסטים שהם עולים לבמה ומאוד שמחים אבל בתוך תוכם הם
עצובים כי אי אפשר להיות שמח כל יום מחדש. בין כך ובין כך המוכר ... תהליך של מכירה כמו כל פעולה אחרת יש בו תמיד גם שמחה וגם עצב, כל בן אדם שמוכר לכם מוצר הוא גם שמח וגם
עצוב מחויב שהוא קצת שמח קצת
עצוב. בא נסביר למה המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי הוא חושב שהמכירה ... לא יכול להשיג תועלת, מי שאין לו חיסרון איך הוא ישיג תועלת? ולכן כל תהליך של מכירה המוכר חייב להיות קצת
עצוב ברמה הרגשית שזה בעצם מה שמניע אותו למכור כי הוא חושב שהלקוח ... עצמו הוא מרגיש רע, מהצד שהוא ממוקד ביתרון שהוא הולך לקבל מהלקוח הוא מרגיש טוב בכל מקרה הוא גם שמח וגם
עצוב תמיד. ואף על פי כן באופן יחסי וכפי שאמרתי קודם זה נכון בכל תחום כל פעולה שהבן אדם עושה הוא גם קצת
עצוב כי אחרת הוא לא היה עושה את הפעולה כי אם הכל מושלם למה אתה ... למכור ככה יש יותר סיכוי שהוא ימכור, עכשיו זה עובד ככה מי יחשוב שיותר קל למכור ללקוח מוכר שמח או מוכר
עצוב? התשובה היא שכנראה שמוכר שמח. למה? כי שמחה באופן כללי נובעת ... שיותר קל למכור יותר קל לשכנע את הלקוח מההיבט של עד כמה זה קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר
העצוב כי המוכר
העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו כקשה כי אם הוא היה כל כך אופטימי ורואה את הכל כטוב למה הוא בכלל
עצוב והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם ... קשה לשכנע את הלקוח אבל מה הסיפור השאלה היא למי יש יותר רצון לסגור את העסקה למוכר שמרגיש טוב או למוכר
שעצוב, מוכר שמח או מוכר
עצוב. והנושא הוא פשוט מהיבט מסוים מוכר שהוא
עצוב אין לו מצב רוח לכלום הוא מיואש מהכל הוא אומר "מה יצא לי מזה ... ארוויח ככה וככה בוא נסגור את העסקה" ולכן למוכר שמח יש יותר מוטיבציה יותר רצון לסגור את העסקה מאשר ממוכר
עצוב שהוא כל כך
עצוב הוא אומר "מה יצא לי מזה שאני אסגור את העסקה הזאת בכל מקרה לא ... לריב עם הלקוח אני אגיד ככה הלקוח יגיד ככה, מה אני צריך את זה טוב לי לא מחפש את זה". לעומת זאת מוכר שהוא
עצוב יכול להיות שהוא דווקא יגיד לעצמו "המצב כל כך גרוע אולי אם אני ... את העסקה הזאת אולי אם אני אצליח לסגור הזאת אולי יהיה לי יותר טוב" ולכן דווקא יכול להיות שדווקא המוכר
העצוב יהיה לו יותר רצון למכור, למה כי מרוב שהוא
עצוב מרוב שהוא מיואש הוא נאחז במחשבה שאומרת לו "אם תמכור המצב יהיה מאוד טוב" או "אם תצליח למכור החיים שלך ישתנו" או מה שזה לא יהיה ולכן דווקא יכול להיות שמוכר
עצוב תהיה לו יותר הצלחה במכירות מרוב שהוא
עצוב הוא יותר מתאמץ למכור, הוא יותר רוצה למכור כי הוא חושב שהטוב שהמכירה תביא לו תשפיע עליו באופן גדול יותר. וכמו שהסברתי מפעם אחרת למי יותר קל למכור ללקוח
עצוב או ללקוח שמח אז מהיבט מסוים יש את הלקוח
העצוב שהוא כל כך מיואש מהכל הוא אומר "מה אני צריך את המוצר הזה מה זה ייתן לי" הוא לא יקנה את המוצר לעומת זאת השמח זה להפך. ולעומת זאת יש את הלקוח
העצוב שהוא כל כך
עצוב שהוא יגיד" הלוואי שהמוצר הזה יעשה לי בוא נקנה את המוצר גם אם הוא לא מתאים לי", למה כי מרוב שהוא
עצוב הוא כבר רוצה לקנות את המוצר בשביל לקבל איזו תקווה. יש אנשים ... אוכלים ואוכלים ואומרים "אולי האוכל הזה יעשה לי טוב" ולכן זה לשני הצדדים. ולכן דווקא יכול להיות שהמוכר
העצוב ימכור פחות מהמוכר השמח כי מרוב שהוא